zwangere gup?

Onderwerp auteur
tommieaqua
0-200
0-200

Bericht door tommieaqua »

o so bedoel ik het niet. gwn dat zwarte vlak bij hun poepgat...

Onderwerp auteur
tommieaqua
0-200
0-200

maar bij mij zijn ze om de dag zwart... dag 1 : niet dag 2: wel dag 3: niet dag 4: wel en zo maar door

Gast

Bericht door Gast »

En ze zijn nooit eens rood of groen ? Het lijken wel stoplichten.

Coby

Re: zwangere gup?

Bericht door Coby »

:visje: :vis: of geel of oranje.... :roll:

bluette
0-200
0-200

Bericht door bluette »

of paars of blauw....hahaha ....grapje....
Groetjes, Bluette.

inadepina
200-400
200-400

Re:

Bericht door inadepina »

doemijdiema schreef:En ze zijn nooit eens rood of groen ? Het lijken wel stoplichten.
stoplichten zijn rood, verkeerslichten zijn verschillend van kleur. :P :D
Doe mij maar een joint zei de goudvis, dan word ik lekker haai..........

Gast

Bericht door Gast »

Strikt genomen is alleen een verkeerslicht dat op rood staat een stoplicht; bij groen moeten de weggebruikers immers niet stoppen, maar juist doorrijden. Het officiële Reglement verkeersregels en verkeerstekens heeft het over verkeerslicht. Bovendien is stoplicht dubbelzinnig: het heeft ook de betekenis 'remlicht van een motorvoertuig'.

Toch is stoplicht een heel gewone aanduiding voor het seinlicht dat op kruispunten het verkeer regelt. Dit wordt bevestigd door de meeste hedendaagse woordenboeken, die stoplicht als volwaardige variant van verkeerslicht erkennen. Zo verwijst Van Dale Hedendaags Nederlands (2002) bij verkeerslicht rechtstreeks door naar stoplicht. En het Witte Woordenboek (2007) omschrijft verkeerslicht als "gekleurd licht als sein voor het verkeer, stoplicht"; bij stoplicht staat "met groen, oranje en rood licht uitgerust apparaat op kruispunten dat aangeeft of men mag doorrijden of moet stoppen, verkeerslicht". Alleen de grote Van Dale (2005) is nog erg streng in de leer en beschouwen een stoplicht als een verkeerslicht dat het sein geeft om te stoppen. :P ;) :D

Owjah.. stukje tekst is copy&paste

Coby

Bericht door Coby »

:wave:

inadepina
200-400
200-400

Re:

Bericht door inadepina »

doemijdiema schreef:Strikt genomen is alleen een verkeerslicht dat op rood staat een stoplicht; bij groen moeten de weggebruikers immers niet stoppen, maar juist doorrijden. Het officiële Reglement verkeersregels en verkeerstekens heeft het over verkeerslicht. Bovendien is stoplicht dubbelzinnig: het heeft ook de betekenis 'remlicht van een motorvoertuig'.

Toch is stoplicht een heel gewone aanduiding voor het seinlicht dat op kruispunten het verkeer regelt. Dit wordt bevestigd door de meeste hedendaagse woordenboeken, die stoplicht als volwaardige variant van verkeerslicht erkennen. Zo verwijst Van Dale Hedendaags Nederlands (2002) bij verkeerslicht rechtstreeks door naar stoplicht. En het Witte Woordenboek (2007) omschrijft verkeerslicht als "gekleurd licht als sein voor het verkeer, stoplicht"; bij stoplicht staat "met groen, oranje en rood licht uitgerust apparaat op kruispunten dat aangeeft of men mag doorrijden of moet stoppen, verkeerslicht". Alleen de grote Van Dale (2005) is nog erg streng in de leer en beschouwen een stoplicht als een verkeerslicht dat het sein geeft om te stoppen. :P ;) :D

Owjah.. stukje tekst is copy&paste
dus een stoplicht is rood. bij groen stop ik niet.
:D

Gast

Bericht door Gast »

Als je maar doorrijd als het stoplicht op groen staat :D

inadepina
200-400
200-400

Bericht door inadepina »

ja tuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrrrrlijk, groen is rijden. 8) (of lopen of fietsen)

Onderwerp auteur
tommieaqua
0-200
0-200

ja stoplichten en guppy's hebben veel gemeen:D :P

Airwin
200-400
200-400

Bericht door Airwin »

Een vrouwtjes gup heeft toch een zwart plekje onder haar buik of is dat niet meer met al de rare kruisingen? bedoel je dat tommie?
120x40x55 tanganyika in de maak :D ja nog steeds

Gast

Bericht door Gast »

hehe genoeg gelachen. :D

Maar hoe zit het nou met die aan/uit visjes ?

Een gup heeft de mogelijkheid om maanden lang sperma op te slaan en zwanger zijn ze dus eigenlijk constant.

Onderwerp auteur
tommieaqua
0-200
0-200

mijn gup is 3 dagen zwart geweest en dan is ze ineens niet meer zwart... 2 dagen er na weer wel. 3 dagen daarna weer niet en 1 dag erna weer wel. begrijpeje:?