Moet ik het toch met de Aqua40 doen, deze wil ik nu helemaal opnieuw inrichten en er garnaaltjes in gaan houden.
Ben nu een beetje aan het kijken welke garnaaltjes ook erg leuk zijn en zo kwam ik oa bij de vuurgarnaaltjes en whitepearl die bij de NEOCARDINA soorten horen en in een ander lijstje kwam ik CARIDINA soorten (CB, tijgergarnaal ect) tegen maar....wat is het verschil tussen deze 2 soorten????
(Over 2 weekjes krijgen ze bij ons diverse nieuwe garnaaltjes binnen, kan nu al niet wachten om een kijkje te gaan nemen) Maar..nu heb ik alle tijd om een leuk bakje voor ze te gaan maken
Ps: Heb ook 2 dwergklauwkikkertjes, volgens de speciaalzaak kunnen garnaaltjes hier samen mee maar tijdens het google'n ook gelezen dat ze de garnaaltjes als een erg lekker hapje zien. Iemd anders op dat forum hield ze ook samen en had er juist helemaal geen last van. 2 hele verschillende verhalen dus
Iemand hier ervaring met deze combinatie??? Hoor het graag want wil natuurlijk niet dat de garnaaltjes in hun buikjes verdwijnen. (natuurlijk ga ik voor genoeg schuilmogelijkheden zorgen)