Maanvissen herplaatsen Groningen

Forumregels
  • In een advertentie dient ten minste de plaatsnaam te staan waar de adverteerder woont, of het artikel kan worden afgehaald.
  • Het is niet toegestaan e-mailadressen en telefoonnummers in een advertentie te plaatsen.
    Bij interesse kunnen die via PB worden uitgewisseld.
  • Een advertentie mag niet enkel bestaan uit een link naar bv. Marktplaats.
  • Wij adviseren, omdat hier vaak naar gevraagd wordt, een foto bij de advertentie te plaatsen.
Plaats reactie

Onderwerp auteur
Soofz Groningen
0-200
0-200

Maanvissen herplaatsen Groningen

Bericht door Soofz »

Door persoonlijke omstandigheden heb ik geen tijd meer om op een juiste manier voor mijn maanvissen te zorgen. Ik heb 3 stuks: 2 Dantums en 1 gemarmerd platinum. Ik heb ze al 4 jaar, alleen het afgelopen halfjaar lukt het me te weinig om de bak en het filter goed schoon te maken. Ook vergeet ik te vaak om ze te voeren. Ik schaam me hiervoor en gun het de dieren veel beter, maar ondanks dat ik zelfs wekkers zetten heb geprobeerd lukt het niet. Ik overweeg nu zelfs om na jaren te stoppen met de hobby. Desalniettemin, of ik stop of niet, ik zoek iemand die tijd en ruimte heeft voor mijn maanvissen. Is er iemand die ze wil overnemen? Ze zijn gezond, ware het niet dat ze wat ondervoed zijn.
Ik schaam me voor hoe dit gegaan is en zoek daarom een nieuwe plek voor ze. Ik zou het waarderen als er niet teveel boosheid mijn kant op komt, ik probeer immers naar een oplossing te zoeken.
Meedenken wordt ook gewaardeerd!
Ik woon in de omgeving Groningen.
Afbeelding

Afbeelding

Lamith Groningen
0-200
0-200

Re: Maanvissen herplaatsen Groningen

Bericht door Lamith »

Sometimes life just happens. Het feit dat je een oplossing zoekt is te prijzen. Zo te zien voel je jezelf al kut genoeg dat het tot dit punt is gekomen, dus verder erover zeuren heeft voor niemand zin ;)
Ik woon ook in Groningen, maar ik weet niet hoe goed maanvissen samengaan met garnalen en rasboras. Heb je ook overwogen om te kijken of fritskuiper of een andere viswinkel er belang bij heeft? Als je echt in de penarie komt en niemand anders heeft er belang bij, dan neem ik ze wel over. Mijn aquarium is in ieder geval groot genoeg maar ik hoop niet dat ze dan alle garnalen gaan opeten hahah.

Het zou jammer zijn als je met de hobby moet stoppen. Zou het helpen als er iemand af en toe langskomt om mee te helpen? Vele handen maken licht werk immers. Ik weet niet wat voor omstandigheden er spelen, dus vergeef me als die sowieso geen optie is.

Plaats reactie

Terug naar “Gratis”