Baby kersenbuikjes

Plaats reactie

Onderwerp auteur
Michelle123
0-200
0-200

Baby kersenbuikjes

Bericht door Michelle123 »

Hallo

Ik heb een vraagje. Ik heb sinds een paar maanden een kersenbuik paar en er zijn nu voor de 2de keer babys gekomen. De eerst keer waren na 1 week alle babys weg. Alleen nu heb ik weer babys en deze zijn nu groter aan het worden en het zijn ook een behoorlijk aantal zo'n 10 á 15 visjes. Ze zijn nu ongeveer 1 cm.
Mijn vraag is nu waar moet ik met die vissen heen als ze groter zijn en vanaf hoe groot kun je ze weg doen?

amber98
Lid toezichthoudersteam
Lid toezichthoudersteam

Re: Baby kersenbuikjes

Bericht door amber98 »

Kersenbuiken kwijt komen is een lastige. De meeste winkels nemen ze niet aan omdat kersenbuiken altijd heel vele jongen krijgen. Er is teveel aanbod tegenover de vraag. Ik zou ze op marktplaats zetten, maar ik denk dat je er ook oke mee moet zijn dat ze evt als voer gebruikt worden, anders kom je ze echt niet allemaal kwijt. Als ze goed eten kunnen ze in principe weg.

Boemzie Noord-Brabant
0-200
0-200

Re: Baby kersenbuikjes

Bericht door Boemzie »

Ik had ook babies maar allemaal opgegeten. Toen ik voer in het aquarium deed zwommen ma en pa er direkt heen en ja toen dachten de andere. Lekker hapje die visjes. Dus zou graag willen weten hoe jij ze groot krijgt. Mij lukt het niet

Plaats reactie

Terug naar “Het kweken van vis”