Ik heb in de clubbak al ruim een half jaar een clowntje zitten, die heeft het erg naatr zijn zin en groeit ook nog steeds, ik weet niet hpoelang hij er voor die tijd al alleen heeft gezetten, het logboek wat er was stopte in december 2006 en toen zater er 3 in.
Ik merk niet dat hij zich eenzaam voelt.
HELP!!!!!!!
Re: HELP!!!!!!!
volgens mij zijn dit ook geen scholen vissen...ik zie ze regelmatig als enkeling in een bak zitten..dus ik denk dat het geen kwaad kan..
Grtzz Bianca
Trek wel een duikpak aan en maak van mijn huis een aqua...
Trek wel een duikpak aan en maak van mijn huis een aqua...
Botia's zijn wel degelijk groepsvissen en voelen zich ook prettiger als er meerdere rondzwemmen. Je zal ze dan ook vaker zien zwemmen.
En dit is ook mijn ervaring, leek wel of ze zelfs af en toe vriendelijk tikkertje speelde.kevin schreef:Botia's zijn wel degelijk groepsvissen en voelen zich ook prettiger als er meerdere rondzwemmen. Je zal ze dan ook vaker zien zwemmen.
Heb ze nu niet meer daar ik me meer aan richting ben voor een amazone bak.
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie
Keessies bakkie
al moet ik zeggen dat ik geen verandering zie!!!
Hij zwemt gewoon gezellig door.
Hij zwemt gewoon gezellig door.
Groetjes Ilonka
Ik zou, als ik jou was, geen nieuwe kopen. Je bak is/wordt daar echt te klein voor.
Mocht je zien dat ie zich eenzaam gaat voelen dan kun je hem nog altijd verkopen of weggeven aan iemand met een grotere bak waar al een groepje clowntjes in zit.
Mocht je zien dat ie zich eenzaam gaat voelen dan kun je hem nog altijd verkopen of weggeven aan iemand met een grotere bak waar al een groepje clowntjes in zit.
deefdeef@ daar zat ik ook aan te denken!! Ik laat het even zo en merk ik dat het clouwntje zich eenzaam gaat voelen kan ik nog altijd beslissen wat ik doe.
Groetjes Ilonka