Is dit grind wel goed:
http://www.hornbach.nl/shop/Aquariumgri ... &WT.srch=1
Zodra ik alles heb, zal ik een foto sturen (zal eind volgende week pas zijn ...
Achterwand wil ik liever niet, dat vind ik niet mooi.. (tenzij het noodzakelijk is)
achterwanden zijn absoluut niet noodzakelijk.tobyderks schreef:Zie je wel! Ik wist dat er iets mis moest zijn. Nouja ik kan er beter nu achter komen dan helemaal nooit..![]()
Is dit grind wel goed:
http://www.hornbach.nl/shop/Aquariumgri ... &WT.srch=1
Zodra ik alles heb, zal ik een foto sturen (zal eind volgende week pas zijn ...)
Achterwand wil ik liever niet, dat vind ik niet mooi.. (tenzij het noodzakelijk is)

Maar wel aan te raden vind ik..toekietoekie schreef:Achterwanden zijn inderdaat niet noodzakelijk
ook niet aan te raden vind ik, de nadelen zijn volgens mij groter dan de voordelen.Linda schreef:Maar wel aan te raden vind ik..toekietoekie schreef:Achterwanden zijn inderdaat niet noodzakelijk
Hoeft niet eens een achterwand te zijn een poster, folie oid is ook al prima.
Het geeft de vissen een veiliger gevoel omdat zij aan tenminste één kant geen beweging van buitenaf kunnen zien (om die reden zijn bij mij ook de zijkanten afgeplakt)
Je ziet de snoeren, slangen muur en andere voorwerpen langs de achterkant van de bak niet meer.
Je bak kan er dieper door lijken.
Staat ook nergens dat ik vind dat posters ed achterwanden zijn..stylz schreef:ook niet aan te raden vind ik, de nadelen zijn volgens mij groter dan de voordelen.Linda schreef:Maar wel aan te raden vind ik..toekietoekie schreef:Achterwanden zijn inderdaat niet noodzakelijk
Hoeft niet eens een achterwand te zijn een poster, folie oid is ook al prima.
Het geeft de vissen een veiliger gevoel omdat zij aan tenminste één kant geen beweging van buitenaf kunnen zien (om die reden zijn bij mij ook de zijkanten afgeplakt)
Je ziet de snoeren, slangen muur en andere voorwerpen langs de achterkant van de bak niet meer.
Je bak kan er dieper door lijken.
je wanden beplakken of met schoolborden zwart oid verven vind ik geen achterwand
Linda schreef:Maar wel aan te raden vind ik..toekietoekie schreef:Achterwanden zijn inderdaat niet noodzakelijk
Dan bedoelen we denk ik het zelfde ondanks dat jij zegt van wel aan te raden bedoel je dat achterwanden niet aan te raden zijnLinda schreef: Staat ook nergens dat ik vind dat posters ed achterwanden zijn..

Precies!! Dat heb ik dus altijd gedaan met mijn planten. Ook toen ik mijn nepplanten had gekocht, zette ik ze zo neer dat de achterkant en alle apperatuur bedekt wastoekietoekie schreef:ok dan wachten wij ff tot je de spulletjes hier post
het is trouwens ook mogelijk om met planten de achterkant van de bak te verstoppen