LED verlichting met LED controller
Re: LED verlichting met LED controller
Ik heb daar ff gekeken maar kon daar niets down loaden. Misschien kan je ze ff voor mij op het forum zetten
mvg danny
mvg danny
Heeft 1 van jullie ook problemen met de software van de tc420
Elke x als ik een schema heb gemaakt en sla het op en wil t later weer openen krijg ik een fout melding of opend weer een leeg bestand hij maakt er ook een kmf bestand van in plaats van een TMF
Iemand hier ervaring mee ?
Elke x als ik een schema heb gemaakt en sla het op en wil t later weer openen krijg ik een fout melding of opend weer een leeg bestand hij maakt er ook een kmf bestand van in plaats van een TMF
Iemand hier ervaring mee ?
Nee hiermee geen negatieve ervaringen ondervonden.
Ben nu nog aan het uitvogelen hoe ik mijn dagprogramma wil.
Ik vind 12 uur licht in de bak te kort. Het is of in de ochtend een donker gat of 's avonds al vroeg een donker gat.
Voor de planten is 10-12 uur licht het best. Hoe lossen jullie dit op? Ik overweeg nu om het licht vroeg in de avond te dimmen. En dan nog een paar uur zacht gedimd te laten branden. Geeft in de avond wat sfeer. Maar heb geen idee hoe de planten erop reageren.
Dennis
Ik vind 12 uur licht in de bak te kort. Het is of in de ochtend een donker gat of 's avonds al vroeg een donker gat.
Voor de planten is 10-12 uur licht het best. Hoe lossen jullie dit op? Ik overweeg nu om het licht vroeg in de avond te dimmen. En dan nog een paar uur zacht gedimd te laten branden. Geeft in de avond wat sfeer. Maar heb geen idee hoe de planten erop reageren.
Dennis
Hoi, kom je een bakkie doen?
ik heb eigenlijk een idee hoe ik ze hier moet plaatsen verder werk ik met een chromebook dus moet zelf voor mijn downloads of instellingen even bij de buren aankloppenkippio schreef:Ik heb daar ff gekeken maar kon daar niets down loaden. Misschien kan je ze ff voor mij op het forum zetten
mvg danny
maar bij deze de link met de directe pagina waar de downloads staan je moet even naar onder scrollen het zijn de tmf bestanden die daar staan
http://www.lum-light.de/usb-16a-download.html
Dimmen gaat maar beperkt helpen je gaat toch algen kweken hoog uit trager., de 12 uur belichting doe je overigens niet voor je planten maar tegen je algen.Obivion schreef:Nee hiermee geen negatieve ervaringen ondervonden.
Dennis
Daar zit soms wel wat speling op, waarbij je 14 uur of zo kan belichten zonder dat er alg ontstaat.
Na 12 uur is belichten voor je planten zinloos.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice."
http://www.aquafora.nl/viewtopic.php?f= ... 89&start=0
http://www.aquafora.nl/viewtopic.php?f= ... 89&start=0
..
Laatst gewijzigd door C06533 op 23 feb 2015 17:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Henton schreef:Ik start dit onderwerp om eens te kijken wie er allemaal gebruik maken van LED lampen met de Easy led controller en met wat voor instellingen we werken.
Zelf heb ik op dit moment de volgende instellingen,
Ik heb een "dip" in de middag ingesteld omdat dit ten goede zou komen aan de planten.
Vraag me af of 80% genoeg licht geeft, of dat ik naar de 100% kan gaan.
Verlichting wil ik rond de 9 uur p/dag gaan houden, en dan sávonds dimmen om wat sfeer te creeren.
C06533 schreef:![]()
![]()
![]()
voor filmpje kijk de onderstaande link om door te gaan naar YouTube
http://youtu.be/ZO5FB00-PVY
Hallo allemaal,
Ik heb twee weken geleden een RGB led lamp gekocht met een TC-420 controller.
Nu ben ik al twee weken bezig met dat ding te installeren....Maar ik krijg het maar niet voor mekaar.
Nu ben ik al zover dat ik dat ding in de prullenbak wilt gooien maar dat is uiteraard ook weer zonde van mijn centen...
Ik zal proberen het zo goed mogelijk uit te leggen...
Ik heb dus de tc 420 ...En via internet het programma tropical gedownload. Nu heb ik het eindelijk voor mekaar om dat programma, tropical, op de juiste plek in het PLED programma op de computer te zetten, Maar nu krijg ik het NIET in de tc 420 De computer zegt iedere keer dat hij de device niet kan vinden...
Het vreemde is dat de TC 420 wel verbonden is met de computer
Kan iemand mij helpen? waarom zegt de computer dat ?
Ik kom er niet uit.
HELP!!!!!
Ik heb twee weken geleden een RGB led lamp gekocht met een TC-420 controller.
Nu ben ik al twee weken bezig met dat ding te installeren....Maar ik krijg het maar niet voor mekaar.
Nu ben ik al zover dat ik dat ding in de prullenbak wilt gooien maar dat is uiteraard ook weer zonde van mijn centen...
Ik zal proberen het zo goed mogelijk uit te leggen...
Ik heb dus de tc 420 ...En via internet het programma tropical gedownload. Nu heb ik het eindelijk voor mekaar om dat programma, tropical, op de juiste plek in het PLED programma op de computer te zetten, Maar nu krijg ik het NIET in de tc 420 De computer zegt iedere keer dat hij de device niet kan vinden...
Het vreemde is dat de TC 420 wel verbonden is met de computer
Kan iemand mij helpen? waarom zegt de computer dat ?
Ik kom er niet uit.
HELP!!!!!
Mea culpa
ja gecontroleerd en ook al op een andere poort geprobeerd. Als ik de tc420 aansluit met de USB komt hij tevoorschijn zie foto....
Mea culpa
Waarom kan de computer de device niet vinden?? Terwijl hij wel in beeld komt....zodra ik hem inplug met de USB?
Mea culpa
Ik heb er twee gekocht en op allebei de controllers hetzelfde probleem.... :-(
Mea culpa
Al eens gekeken bij de instellingen van die controllers? Mss moet je ze updaten of zoiets.
Greetings...