De gangbare groenten weten we en hier op aquafora zeker wel, het zou leuk zijn om wat aparts te geven en wat volgens mij kan bijdragen aan de kleur van onze garnalen.
Groente/Fruit voeren
Groente/Fruit voeren
Graag zou ik wat ideeen willen over het voeren van groente en fruit. Ik zit met name te denken aan kokos of paprika andere tips of ervaringen zou ik ook graag willen lezen.
De gangbare groenten weten we en hier op aquafora zeker wel, het zou leuk zijn om wat aparts te geven en wat volgens mij kan bijdragen aan de kleur van onze garnalen.
-
Corydorasofcourse
- 0-200

Re: Groente/Fruit voeren
Hoi,
Ik heb eergisteren een stronkje (gekookte) broccoli gegeven die we over hadden van ons eigen eten, en dat viel erg in de smaak! De garnalen waren er niet weg van te slaan (:
Misschien is dat een ideetje voor je?
Ik heb eergisteren een stronkje (gekookte) broccoli gegeven die we over hadden van ons eigen eten, en dat viel erg in de smaak! De garnalen waren er niet weg van te slaan (:
Misschien is dat een ideetje voor je?
Ik voer van alles aan mijn otto's, garnalen en siamezen, ook de corry's lusten het best graag groente en fruit
kort koken dus niet zoals ons eigen voer maar net ff de kook er over, vooral chinessekool zijn ze gek op 3 minuten kook ik dat.
Voor hij op de bodem ligt zitten mn otto's er al aan vast
Verder courgette,komkommer,paprika,sla,broccoli,banaan,appel,peer eigenlijk zo'n beetje alles.
mijn systeem ik heb een vis draadje met een planten loodje, daar maak ik alles aan vast, gaat heel makkelijk met zo'n loodje en de volgens dag trek ik het weer op, schud de slakken er af en klaar.
ja ja ik vind het zielig voor de slakjes ik ben een watje
Breng ook spinnen netjes buiten als mn meiden weer eens in paniek zijn
kort koken dus niet zoals ons eigen voer maar net ff de kook er over, vooral chinessekool zijn ze gek op 3 minuten kook ik dat.
Voor hij op de bodem ligt zitten mn otto's er al aan vast
Verder courgette,komkommer,paprika,sla,broccoli,banaan,appel,peer eigenlijk zo'n beetje alles.
mijn systeem ik heb een vis draadje met een planten loodje, daar maak ik alles aan vast, gaat heel makkelijk met zo'n loodje en de volgens dag trek ik het weer op, schud de slakken er af en klaar.
ja ja ik vind het zielig voor de slakjes ik ben een watje
Breng ook spinnen netjes buiten als mn meiden weer eens in paniek zijn
"It's nice to be important, but it's more important to be nice."
http://www.aquafora.nl/viewtopic.php?f= ... 89&start=0
Dank jullie voor de ideeen, morgen eten we dus broccoli en bananen hebben we altijd wel in huis.
@stylze ik heb geen genade voor slakken en kleine spinnen gaan in de goudvis bak lol
Nogmaals bedankt en als anderen op het forum nog tips hebben, please tik.
@stylze ik heb geen genade voor slakken en kleine spinnen gaan in de goudvis bak lol
Nogmaals bedankt en als anderen op het forum nog tips hebben, please tik.
Zorg wel dat je de broccoli eruit haalt als er niet van gegeten wordt
ik heb het er savonds in gedaan en sochtends uitgehaald en m'n hele kamer stonk ontzettend naar natte broccoli haha heeft er wel een week gehangen. Niet heel fijn.
Hallo 
Hebbes.. op tijd eruit de broccoli lol, tnx !
Spruiten !!! ze worden gek :-)
Wel even goed koken.
Wel even goed koken.
-
Antoinette
- 1000+

paksoy (even blancheren) zelfs mijn maanvissen eten het 
aardig zijn voor elkaar kost niets
Ik heb ook altijd een pakje diepvries erwten staan wel Bio uiteraard alleen het beste voor mn beestjes
even koken beetje pletten ze zinken van zelf en ze zijn er gek op
even koken beetje pletten ze zinken van zelf en ze zijn er gek op
"It's nice to be important, but it's more important to be nice."