In de slak zouden bepaalde voedingsstoffen kunnen zitten die we met voeren niet geven aan onze vissen. Daarnaast doen vrij veel vissen aan het eten van aas. Dus is dat ook puur natuur.Esmee schreef:Dat vind ik echt onzinRickpad schreef:Slakken pletten levert voor andere aquarium bewoners weer een voordeel op in de vorm van voedsel. Dus de slakken worden dan niet nutteloos gedood. Maar erg pijnloos is dit ook weer niet.je voert de vissen dus er is geen tekort. Het nu tom een slak te doden als voer is dan ook ver te zoeken... Heeft namelijk op dat moment niks met voeren te maken. Als een vis hem wil eten moet ie dat toch echt zelf fixen
Waar laat je ze? Die....
Re: Waar laat je ze? Die....
Laatst gewijzigd door Rickpad op 14 apr 2014 08:52, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote gefixed
Reden: quote gefixed
Maar maar maar dat eerste kan ik niet tegeninRickpad schreef:In de slak zouden bepaalde voedingsstoffen kunnen zitten die we met voeren niet geven aan onze vissen. Daarnaast doen vrij veel vissen aan het eten van aas. Dus is dat ook puur natuur.Esmee schreef:Dat vind ik echt onzinRickpad schreef:Slakken pletten levert voor andere aquarium bewoners weer een voordeel op in de vorm van voedsel. Dus de slakken worden dan niet nutteloos gedood. Maar erg pijnloos is dit ook weer niet.je voert de vissen dus er is geen tekort. Het nu tom een slak te doden als voer is dan ook ver te zoeken... Heeft namelijk op dat moment niks met voeren te maken. Als een vis hem wil eten moet ie dat toch echt zelf fixen
maar aas is dan toch op een natuurlijke manier daar terecht gekomen
Hallo 
Ik heb er vanmorgen eentje doodgedrukt. Vies, zeg, maar ik vind het al smerig om een mug dood te meppen met een krant, dus is een slak met je blote vinger nog veel viezer
Maar zodra hij op de grond terecht kwam, dook er al een garnaal op af. Hij werd met smaak opgepeuzeld
Maar zodra hij op de grond terecht kwam, dook er al een garnaal op af. Hij werd met smaak opgepeuzeld
Als ze me missen, ben ik bij mijn vissen