Haha jij hebt papa's muur en ik?
Mama's huiskamer!!!
Wat een leuke reacties zeg! En zo veel!!
Leuk om te lezen hoe idereen zijn eigen idee hierover heeft. En dan met een plattegrond er bij ook...
Ik zelf heb liever niet een tv naast het aquarium, dit betekent automatisch dat het aquarium niet recht tegenover de bank kan staan.
Ik ben ook bang dat het aquarium een soort obsessie gaat worden dan. Daar moeten we al mee oppassen met de Rio125, die dus bij de eettafel staat. Als ik niet uitkijk, zitten we tijdens eten alleen maar de bak in te loeren hahaha en dat is ècht waar!
Voor Kleintje Pils, die tegenover de bak zit, is het wel een leuke afleiding, wat die roept tijdens het eten ineens: "KIKKHUR!!!!!!!!" of "SLLLHAAAKKKKKK"!! En wijst dan heftig naar de bak!
Hier komt de Rio400 noodgedwongen náást de bank te staan, bijna onder de schuinte van de trap. Erg leuke plaats!
Dat is qua lichtinval wel een hele goed plaats!
En ik moet zeggen... lijkt me erg leuk staan, want hij staat dan alshetware haaks op de Rio125... Zit nog veel ruimte tussen hoor, maar ik bedoel er mee te zeggen... ze staan niet beiden aan 1 muur.
Ik zat nog wel te twijfelen, want je kan hem natuurlijk ook tegenover de tv zetten en dan de banken tegenover elkaar. De banken staan dan haaks tegenover de bak. Je zit dan tegenover elkaar (niet zo knus) en als je naar links kijkt zie je de bak en naar rechts de tv. En op de andere bank natuurlijk andersom.
Dat vind ik ook erg leuk. Maargoed.. ik wil graag dicht bij elkaar zitten, in een hoek, dus tsja dat kan dan niet.