Thxx voor het meedenken
@
MartijnFish
Ik ga me eens verdiepen in die vampierkrabben, vind ze wel mooi
@
Jones
In een Aqua60 is wel een redelijk landgedeelte denk ik voor 2 à 3 Vampierkrabbetjes, zoveel zou ik er dan in willen houden, denk dat dit wel kan.
Voor een agressief koppeltje CPO's is dan de Aqua60 al een hele verbetering denk ik

ALS ik er een garnalenbakje van zou maken, zou ik voor de 'speciale' soorten gaan. K vind persoonlijk Sulawesi garnalen erg mooi, en die kunnen dan een speciaalbakje beter hebben dan een gezelsschapsbak, dan kan je ze echt alle verzorging enzo geven

EN dan kan ik een Aqua40 kopen, dat past makkelijker dan een 60.
@
Laurens
Ik heb liever een Aqua60, dus dan zal het geen probleem zijn. Volgens mij kan ik wel een koppel gifkikkertjes in een Aqua60 houden, heb op diverse sites gelezen dat 50cm geschikt is voor een groepje van ongeveer 4, ik zou dan een koppeltje houden in een Aqua60, da's 47cm als ik me niet vergis.
@
Rita M
Dan zou ik graag voor een Aqua60 gaan

Heb laatst wel een bak gezien waarbij stond Aqua60, kon het niet heel goed zien maar volgens mij was die net zo lang als diep zegmaar. En dat is een Aqua60 niet toch?
Naja ik ga binnenkort wel weer ff langs, alleen nog even een goedkopere winkel vinden, want ze vroegen er 70 euro voor ofzo, en dan had je er nog niets bij, alleen een lege bak.
Kga nu eens bedenken/ontwerpen hoe ik de bak voor de verschillende bewoners zou inrichten, dan heb ik wat te doen