Aquarium houden, binnen 10, 20, 30 … jaar

Gebruikersavatar

Erik1974
1000+
1000+
Berichten: 1723
Lid geworden op: 09 dec 2014 13:08
Locatie: Bilthoven

Re: Aquarium houden, binnen 10, 20, 30 … jaar

Bericht door Erik1974 »

WC's spoelen met regenwater is al eens geprobeerd in Amsterdam, het regent echter niet genoeg in Nederland om dat te kunnen doen, Wil je het persé toch dan moet je heel veel regenwater opvangen en dat willen we nu net niet omdat het water de grond in moet voor de bomen, planten en drinkwater :)

Gebruikersavatar

amber98
Lid toezichthoudersteam
Lid toezichthoudersteam
Berichten: 6227
Lid geworden op: 22 aug 2015 12:54
Locatie: Zuid-Limburg

Re: Aquarium houden, binnen 10, 20, 30 … jaar

Bericht door amber98 »

Deze zomer was het al helemaal droog.. mijn paarden hebben de hele zomer hooi gegeten omdat er geen gras groeide, waarschijnlijk is er in de winter niet genoeg nederlands hooi te krijgen, dus dat word invoeren uit het buitenland. Hetzelfde met de groentes en het fruit dit jaar.

Gebruikersavatar

Alex55
0-200
0-200
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 sep 2019 13:19
Locatie: Almelo

Re: Aquarium houden, binnen 10, 20, 30 … jaar

Bericht door Alex55 »

Maak mij niet zo druk om dat alles geen water ,geen koeien meer in de wei ,niet meer bouwen ,geen auto,s meer op de weg ,de wereld warmt op, geen vlees meer eten enz .het waait vaak met de wind mee welke uitvinder?? hier het mooist kan praten en aan kan verdienen ,de wereld op zijn kop zal ik zeggen ,oke mag allemaal wat minder maar wij zijn zo klein land dat gaat de wereld niet beter maken,met elkaar gewoon doen en een klein beetje opletten zal het veel beter gaan dan dat we nu aan het doen zijn .die wetten worden vaak gemaakt door mensen die er totaal geen ervaring mee hebben en toch zijn of haar mening geeft.

Groet Alex

Plaats reactie

Terug naar “De discussie”