Luchtfilters

Plaats reactie
Gebruikersavatar

Onderwerp auteur
emeraldking
400-600
400-600
Berichten: 585
Lid geworden op: 21 aug 2014 16:43
Locatie: In 't oosten des lands

Luchtfilters

Bericht door emeraldking »

Heb vanavond nog ff wat luchtfilters opgehaald. Had om 3 stuks gevraagd doch kwam met 2 dozen terug met in iedere doos 6 nieuwe hoekluchtfilters van zo'n kleine 20 cm hoog. Dus 12 stuks in totaal.
Wat extra luchtfilters op voorraad kan geen kwaad. Was feitelijk van plan om een bestelling op te maken bij een duitse groothandel omdat ik dan feitelijk staande sponsfilters, voer, luchtslang en koppelstukken bij wilde bestellen doch kan ik dit nu wel ff verschuiven naar janurai a.s. Heb nu wel ff weer filters genoeg.

Ben d'r blij mee...

Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding
Devoted aquarist ever since early 1970's...

Specialized in livebearers...
Breeder of rare livebearers...
Exhibitor, breeder & author

Gebruikersavatar

Linda
Lid toezichthoudersteam
Lid toezichthoudersteam
Berichten: 8464
Lid geworden op: 28 aug 2011 22:18
Locatie: Arnhem

Re: Luchtfilters

Bericht door Linda »

Leuk dat je weer online bent Stan :D

Waar dienen de luchtfilters voor?

Gebruikersavatar

Onderwerp auteur
emeraldking
400-600
400-600
Berichten: 585
Lid geworden op: 21 aug 2014 16:43
Locatie: In 't oosten des lands

Re: Luchtfilters

Bericht door emeraldking »

Hey Linda,

Ja, ik ben een tijdje niet echt meer actief geweest hierzo. Druk met van alles en dan schieten bepaalde dingen gewoon ff er in, he...
De beursagenda voor dit jaar is inmiddels voorbij. Veel ziekenhuizen in en uit geweest (en nog steeds). Werk er nog naast en regelmatig nog druk voor Poecilia Nederland, he. Inmiddels ook nog redactielid daarzo en schrijf met een bepaalde regelmaat voor de kwartaalbladen. Voor het eerste kwartaalblad van 2017 staat weer een artikel op stapel.
En ben nog weer bezig geweest met het veranderen van de fishroom. Tussen neus en lippen door bezig met het uodaten van de website. Neemt ook allemaal tijd in beslag.

Ik filter mijn bakken hoofdzakelijk op lucht. Zat gewoon ff verlegen om een paar extra filters i.v.m. uitbreiding van het aantal bakken. Maar goed, ik zocht zoals gesteld slechts 3 stuks aan filters. Doch door een voormalig malawicichlidenkweker die zijn hele handel weg deed, stelde aan mij voor dat ik de resterende 12 stuks voor een leuk prijsje mee kon nemen. Dus ging ik er maar voor...
Devoted aquarist ever since early 1970's...

Specialized in livebearers...
Breeder of rare livebearers...
Exhibitor, breeder & author

Plaats reactie

Terug naar “Filters en filtering”