Starter, aquarium van 240

Plaatst hier uw onderwerp als het niet in een andere rubriek geplaatst kan worden.
Gebruikersavatar

Muppet1987
1000+
1000+
Berichten: 2012
Lid geworden op: 04 nov 2017 20:17

Re: Starter, aquarium van 240

Bericht door Muppet1987 »

Linda, dan zou ik voor de Espei gaan. Die zijn mooi rood!

Gebruikersavatar

Linda
Lid toezichthoudersteam
Lid toezichthoudersteam
Berichten: 8464
Lid geworden op: 28 aug 2011 22:18
Locatie: Arnhem

Re: Starter, aquarium van 240

Bericht door Linda »

Ja de espei zijn inderdaad erg mooi. Ik heb ze nu ook. Tenminste.... Dat was de bedoeling. Heb er drie, de rest zijn hengeli! Ik mag ze binnenkort nog omruilen gelukkig.
Maar die drie die ik heb zijn inderdaad prachtig 😅

Dat is eigenlijk de reden dat ik de heteromorpha aanraadde. De espei en de hengeli worden zo vaak door elkaar gehaald.. Zelfs bij de goede oude lfs...

Maar dat wil niet zeggen dat de heteromorpha niet ook heel mooi zijn. Deze zijn volledig roze terwijl de espei/hengelii voor een gedeelte grijs zijn.

Gebruikersavatar

Muppet1987
1000+
1000+
Berichten: 2012
Lid geworden op: 04 nov 2017 20:17

Re: Starter, aquarium van 240

Bericht door Muppet1987 »

Dus jij hebt ook Espei bij keizers? Hoeveel heb jij er? Wat toevallig dat ik ze ook wil!
Sorry dat ik even in dit topic inbreek...

Gebruikersavatar

Linda
Lid toezichthoudersteam
Lid toezichthoudersteam
Berichten: 8464
Lid geworden op: 28 aug 2011 22:18
Locatie: Arnhem

Re: Starter, aquarium van 240

Bericht door Linda »

Muppet1987 schreef: 31 aug 2019 16:50 Dus jij hebt ook Espei bij keizers? Hoeveel heb jij er? Wat toevallig dat ik ze ook wil!
Sorry dat ik even in dit topic inbreek...
😂 Ik vind het niet erg..

Ik had er 20 gekocht maar heb er nog maar acht over... Zaten ook een hoop kneusjes met kromme staartjes bij. Gelukkig mag ik binnenkort terug dan wordt alles weer aangevuld en omgeruild.
Ik heb 11 keizers waarvan 2 mannen.
Ik zal een foto plaatsen in mijn topic, dan kunnen we het er daar verder over hebben en gaan we hier weer ontopic😉

Plaats reactie

Terug naar “Aquarium algemeen”