aqua 30 wiebelt

Plaatst hier uw onderwerp als het niet in een andere rubriek geplaatst kan worden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Onderwerp auteur
Goblin
0-200
0-200
Berichten: 92
Lid geworden op: 28 apr 2017 11:34
Locatie: Drenthe

aqua 30 wiebelt

Bericht door Goblin »

Ja hoor. Denk je een leuk klein aquarium aan te schaffen voor wat nano gedoe, pak je hem uit en zet je hem neer en... hij wiebelt. :|
Het is een Superfish Aqua 30 LED, vers uit de verpakking, maar de plastic stoot strips zijn dus niet gelijk. Het liefste heb ik die dingen er helemaal niet op zitten om dit soort taferelen te voorkomen maar ja.

Heeft iemand tips? Moet ik proberen het plastic te vijlen? Is die 'bumper' er überhaupt af te krijgen of kan ik beter kijken of ik een exemplaar kan ruilen wat wel stabiel staat? Ik sta nou niet bepaalt te popelen om een barst in dit aquariumpje.

Gebruikersavatar

amber98
Lid toezichthoudersteam
Lid toezichthoudersteam
Berichten: 6227
Lid geworden op: 22 aug 2015 12:54
Locatie: Zuid-Limburg

Re: aqua 30 wiebelt

Bericht door amber98 »

Is de tafel of iets waar het op staat volledig gelijk? Zoja dan kun je hem het beste ruilen. Het hoort niet namelijk en kan inderdaad scheuren tot gevolg hebben

Gebruikersavatar

Onderwerp auteur
Goblin
0-200
0-200
Berichten: 92
Lid geworden op: 28 apr 2017 11:34
Locatie: Drenthe

Re: aqua 30 wiebelt

Bericht door Goblin »

amber98 schreef: 27 sep 2018 17:36 Is de tafel of iets waar het op staat volledig gelijk? Zoja dan kun je hem het beste ruilen. Het hoort niet namelijk en kan inderdaad scheuren tot gevolg hebben
De oppervlakken waarop ik het aquarium heb gezet waren allemaal vlak. En sinds de winkel waarvan ik hem vandaan heb alleen garantie geeft tot aan de deur :roll: heb ik maar een beetje schuurpapier gepakt. Het goede nieuws is dat de bak nu vrijwel volledig stabiel staat. Ik denk dat ik het ga proberen met een schuim mat eronder.

Gebruikersavatar

amber98
Lid toezichthoudersteam
Lid toezichthoudersteam
Berichten: 6227
Lid geworden op: 22 aug 2015 12:54
Locatie: Zuid-Limburg

Re: aqua 30 wiebelt

Bericht door amber98 »

Een winkel kan met zoiets gewoon de leverancier bellen en die doen vaak niet moeilijk (Ik werk zelf in een dierenwinkel) maar gelukkig is het alsnog opgelost.

Plaats reactie

Terug naar “Aquarium algemeen”