Welke ziekte of plaag is dit?

Gebruikersavatar

Onderwerp auteur
Laurae
0-200
0-200
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 dec 2015 14:21

Re: Welke ziekte of plaag is dit?

Bericht door Laurae »

Oke, we hebben al jullie tips opgevolgd, water haal ik nu iedere week wat uit en vers water erbij. Extra luchtbelletjes zijn er uit, iedere dag gooien we stuk komkommer (incl. Vork ;) ) erin en vinden die smorgens helemaal goed aangevreten terug. Dus ik zou denken dat ze daar voldoende aan hebben ipv de planten.
Alleen staan de aangevreten planten er nog in.. Wat kunnen we daar het beste
Mee doen?

Ook krijgen een paar planten bruine vlekken? Weet iemand wat dat is? Zie foto's hieronder..

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar

stylz
1000+
1000+
Berichten: 5423
Lid geworden op: 03 aug 2013 12:37
Locatie: Brielle

Re: Welke ziekte of plaag is dit?

Bericht door stylz »

Dat zijn meer bovenwater planten die je onder water hebt gezet, ik zou eens kijken naar wat echte water planten.

Je kan eens denken aan anubias, crypto's oid.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice."

http://www.aquafora.nl/viewtopic.php?f= ... 89&start=0

Gebruikersavatar

Linda
Lid toezichthoudersteam
Lid toezichthoudersteam
Berichten: 8464
Lid geworden op: 28 aug 2011 22:18
Locatie: Arnhem

Re: Welke ziekte of plaag is dit?

Bericht door Linda »

Dat zijn inderdaad geen waterplanten maar kamerplanten...Die gaan het niet doen onder water. Ik vind het belachelijk dat ze die dingen durven verkopen als zijnde waterplanten....

Gebruikersavatar

Tim
Oud teamlid
Oud teamlid
Berichten: 2275
Lid geworden op: 11 okt 2015 16:02
Locatie: Zevenaar

Re: Welke ziekte of plaag is dit?

Bericht door Tim »

Linda schreef:Dat zijn inderdaad geen waterplanten maar kamerplanten...Die gaan het niet doen onder water. Ik vind het belachelijk dat ze die dingen durven verkopen als zijnde waterplanten....

ik kan dat ook niet begrijpen dat ze dat durfen te verkopen... kan niet gekker worden
'The eye is useless, if the mind is blind'

Gebruikersavatar

stylz
1000+
1000+
Berichten: 5423
Lid geworden op: 03 aug 2013 12:37
Locatie: Brielle

Re: Welke ziekte of plaag is dit?

Bericht door stylz »

Aqua026 schreef:
Linda schreef:Dat zijn inderdaad geen waterplanten maar kamerplanten...Die gaan het niet doen onder water. Ik vind het belachelijk dat ze die dingen durven verkopen als zijnde waterplanten....

ik kan dat ook niet begrijpen dat ze dat durfen te verkopen... kan niet gekker worden
oh ja wel, elke winkel verkoopt bergen maantjes :P

Alles voor de verkoop.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice."

http://www.aquafora.nl/viewtopic.php?f= ... 89&start=0

Gebruikersavatar

Tim
Oud teamlid
Oud teamlid
Berichten: 2275
Lid geworden op: 11 okt 2015 16:02
Locatie: Zevenaar

Re: Welke ziekte of plaag is dit?

Bericht door Tim »

ik zag van de week nog discussen zitten in een 60 cm bak in een dieren winkel. in de winkel vertelde ze iemand dat ze in de zelfde bak als ze wat ze in de winkel hadden nodig hebben kwa ruimte. ik vertelde ze meteen dat ze niet wisten waar ze het over hadden, dat werdt niet gewaardeerd, ik ben meteen weg gelopen
'The eye is useless, if the mind is blind'

Gebruikersavatar

Linda
Lid toezichthoudersteam
Lid toezichthoudersteam
Berichten: 8464
Lid geworden op: 28 aug 2011 22:18
Locatie: Arnhem

Re: Welke ziekte of plaag is dit?

Bericht door Linda »

Aqua026 schreef:ik zag van de week nog discussen zitten in een 60 cm bak in een dieren winkel. in de winkel vertelde ze iemand dat ze in de zelfde bak als ze wat ze in de winkel hadden nodig hebben kwa ruimte. ik vertelde ze meteen dat ze niet wisten waar ze het over hadden, dat werdt niet gewaardeerd, ik ben meteen weg gelopen
Nee dat vinden ze vaak niet leuk als je er wat van zegt...Ik moet ook vaak op mijn tong bijten hoor..
discussen in 60 cm...... :nope:

Plaats reactie

Terug naar “Planten”