Ik denk eerlijk gezegd dat je (goedbedoeld) gigantisch aan het overdoseren bent.. ik zou geen extra profito of nitro toevoegen samen met all in one, de all in one is al gebaseerd op enigszins overdosering van bepaalde stoffen die je met de wekelijkse waterverversing er weer uit haalt, je voegt alles toe wat nodig is en wat niet is gebruikt haal je er met de wekelijkse water verversing weer eruit. 4x30ml all in one is voldoende voor een aquarium van 400L(!) die bomvol planten staat en flinke schijnwerpers erboven heeft hangen. Je voegt weliswaar CO2 toe, maar door de overhangende planten heb je niet veel licht en er staan niet gigantisch veel planten in de bak. 4x per week 7,5mL is dus waarschijnlijk al meer dan voldoende! (Anders zou het ook wel heel duur zijn) dit is dus 30mL per week maximaal. Voor een bak zonder CO2 is 1/3 hiervan zelfs al voldoende. (En misschien is dit bij jou ook het geval, gezien het licht)

je bent nu waarschijnlijk zelf de verhoudingen voedingsstoffen scheef aan het trekken, waardoor de planten stagneren.
Je zit met een disbalans. Je geeft heel veel voeding, weinig licht en in verhouding ook sowieso te weinig CO2 (als je CO2 zou toevoegen voor deze hoeveelheid, liggen je vissen direct op hun rug). Ik zou dus zeker de hoeveelheid voeding terug gaan schroeven naar de aanbevolen en gewenste hoeveelheden en een keuze maken tussen all in one of easy life. Easy life profito moet je compleet maken door ferro en nitro toe te voegen, all in one is compleet van zichzelf.
Kies je voor de maximale dosering voeding? Dan moet je ook maximaal CO2 toevoegen en veel licht hebben. De overhangende planten en drijvende planten moeten dan zeker weggehaald worden. Kies je voor weinig/geen CO2 en weinig licht, moet je dus ook maar minimaal voeding toevoegen. Kies je iets er tussen in, dan moet je de balans zelf gaan uitvogelen en ergens tussen de doseringen in gaan zitten. Hou er dan dus ook rekening mee dat je bij veel voeding wekelijks water ververst, bij weinig voeding meer richting een non CO2 bak gaat die maar 1x in de 3 maanden water verversing vereist.
Uiteindelijk is elke bak anders, ook door de belasting van de vissen. De balans moet dus altijd even gezocht worden en heeft wat tijd nodig. Maar ik hoop dat je zo weer wat verder op weg komt

ik denk dat je met deze disbalans al van geluk mag spreken dat niet alles onder de algen zit.. haha