Om op de hoogte te blijven van alle veranderingen en aankondigingen lees dan regelmatig onze Nieuwspagina even door.
Als u deze melding gelezen heeft, kunt u hem sluiten door op het kruisje te klikken in de rechter bovenhoek.

Aquarium, vissen en toebehoren

Forumregels
  • In een advertentie dient ten minste de plaatsnaam te staan waar de adverteerder woont, of het artikel kan worden afgehaald.
  • Het is niet toegestaan e-mailadressen en telefoonnummers in een advertentie te plaatsen.
    Bij interesse kunnen die via PB worden uitgewisseld.
  • Een advertentie mag niet enkel bestaan uit een link naar bv. Marktplaats.
  • Wij adviseren, omdat hier vaak naar gevraagd wordt, een foto bij de advertentie te plaatsen.
Plaats reactie
Onderwerp starter
Melissa
0-200
0-200

Aquarium, vissen en toebehoren

Bericht door Melissa » 06 mei 2019 16:24

Beste,

Ik heb een aquarium van 80x40x40 met een boel kleine oranje visjes, 2 meervallen en 3 algeneters. Omdat ik vrij veel en lang op reis ga zoek ik een nieuw thuis voor ze.
Ze mogen gratis opgehaald worden onder de voorwaarde dat ze een goed thuis krijgen en dat ik de vissen weer kan ophalen wanneer deze om de een of andere reden niet meer gewenst zijn.

Er zitten planten, bodembedekking, verlichting en filter bij (die goed werkt mits deze regelmatig verschoond wordt).

Ik woon in Almere.

Groetjes, Melissa

amber98
Lid toezichthoudersteam
Lid toezichthoudersteam

Re: Aquarium, vissen en toebehoren

Bericht door amber98 » 06 mei 2019 22:21

Hoi Melissa, zou je foto's kunnen plaatsen van de vissen, zodat mensen weten om wat voor soorten het precies gaat? Dit is voor veel mensen belangrijk (ook voor het welzijn van de vissen overigens ;))

Plaats reactie

Terug naar “Gratis”