Om op de hoogte te blijven van alle veranderingen en aankondigingen lees dan regelmatig onze Nieuwspagina even door.
Als u deze melding gelezen heeft, kunt u hem sluiten door op het kruisje te klikken in de rechter bovenhoek.

Borstelneus Pleco

Forumregels
  • In een advertentie dient ten minste de plaatsnaam te staan waar de adverteerder woont, of het artikel kan worden afgehaald.
  • Het is niet toegestaan e-mailadressen en telefoonnummers in een advertentie te plaatsen.
    Bij interesse kunnen die via PB worden uitgewisseld.
  • Een advertentie mag niet enkel bestaan uit een link naar bv. Marktplaats.
  • Wij adviseren, omdat hier vaak naar gevraagd wordt, een foto bij de advertentie te plaatsen.
Plaats reactie
Onderwerp starter
ApistoPeter
0-200
0-200

Borstelneus Pleco

Bericht door ApistoPeter » 18 apr 2018 22:42

Heya,

Ik heb een Ancistrus (borstelneus pleco) in een 70 liter aquarium. Is mijn eerste en veel te veel verkeerde info gehad. Waaronder dus ook deze pleco in een 70 liter aquarium.

Heel jammer want het is een mannetje met een best leuk karakter. Wordt een soort van hyperactief als er voer in de buurt is en beukt alle mede grondbewoners aan de kant xD.

Anyway, hij wordt te groot voor een aquarium voor dit formaat en ik wil hem graag aanbieden aan iemand met een groter aquarium voor hem. Ik woon in Gouda en je kunt hem komen halen. Heb alleen geen container voor hem dus als je die hebt, top!

Onderwerp starter
ApistoPeter
0-200
0-200

Re: Borstelneus Pleco

Bericht door ApistoPeter » 20 apr 2018 09:54

Vergeten een foto erbij te zetten :),

Afbeelding

Zoekt nog steeds een nieuw huisje ^^.

Plaats reactie

Terug naar “Gratis”