Om op de hoogte te blijven van alle veranderingen en aankondigingen lees dan regelmatig onze Nieuwspagina even door.
Als u deze melding gelezen heeft, kunt u hem sluiten door op het kruisje te klikken in de rechter bovenhoek.

Appelslakken

Forumregels
  • In een advertentie dient ten minste de plaatsnaam te staan waar de adverteerder woont, of het artikel kan worden afgehaald.
  • Het is niet toegestaan e-mailadressen en telefoonnummers in een advertentie te plaatsen.
    Bij interesse kunnen die via PB worden uitgewisseld.
  • Een advertentie mag niet enkel bestaan uit een link naar bv. Marktplaats.
  • Wij adviseren, omdat hier vaak naar gevraagd wordt, een foto bij de advertentie te plaatsen.
Plaats reactie
Onderwerp starter
nori
0-200
0-200

Appelslakken

Bericht door nori » 16 jan 2018 16:18

Ik ben al een tijdje op zoek naar opruimers voor in mijn bak die niet aan de plantjes gaan zitten. De appelslak (Pomacea Diffusa) leek mij een goede optie, maar helaas kan ik de slak nergens vinden bij online winkels.
Heeft iemand twee appelslakken die ik zou kunnen kopen en opgestuurd kan krijgen? Of iemand die in Leiden of Alkmaar woont? Want dan zou ik ze kunnen ophalen.

Linda
Lid toezichthoudersteam
Lid toezichthoudersteam
Is vandaag jarig

Re: Appelslakken

Bericht door Linda » 13 feb 2018 17:15

Ik ken appelslakken die wel aan plantjes kauwen helaas........

Posthoornslakken en torenslakken zijn ook goede opruimers. Torenslakken houden ook je bodem lekker luchtig. Ik heb ze zelf ook.
Ik heb ook een Helena slak die de torenslakken in toom houden 😅

🐠Het geheim van een mooi aquarium, is een delicate badjas!⚖️

Mijn Meter

Mijn Nano

Bezoek mijn YouTube kanaal!

Plaats reactie

Terug naar “Gezocht”