aqua holland

Plaats reactie
Gebruikersavatar

Onderwerp auteur
stylz
1000+
1000+
Berichten: 5423
Lid geworden op: 03 aug 2013 12:37
Locatie: Brielle

aqua holland

Bericht door stylz »

Er zijn ook goede hoewel niet alleen goede :D :D :D

Bij deze mijn dank voor de goede service van Aqua Holland, goed om te zien dat er bedrijven zijn die service hoog in het vaandel hebben staan en niet alleen dozen schuivers zijn.
Iets van 2 maanden gelden een PH controller set besteld bij Stunning Corrals, doos netjes na 2 dagen binnen alles na gekeken, doos was van Ph meter, een PH electrode er bij, CO2 controlvalve, ijkvloeistoffen PH 5 en 7 er bij en een meter….
Wij waren toen volop met de bouw van ons nieuwe aquarium bezig en wat achterop geraakt omdat ik last kreeg van een hernia, dus kon de meter niet in gebruik worden genomen, bijna 2 maanden later was er water in het aquarium, de meter kon in gebruik worden genomen.
Bij in gebruikname miste ik echter de PH afstel schroeven die er moesten zijn volgens de gebruiks aanwijzing en viel mij pas op dat er op de meter mV controller stond, voor het overige zijn beide meters uiterlijk vrijwel gelijk, maar ja het klinkt dom om het verschil te missen van mij en dat was het ook !
Dus Stunning Corrals gebeld maar daar kreeg ik direct terug van je kan via internet maar 7 dagen ruilen en men was niet van plan iets te doen aan deze verwisseling van meters die vermoedelijk in de fabriek al had plaats gevonden.
Lekker was dat, ik had alles voor een PH controller in een PH controllerdoos, maar een mV meter en had dus voor 350 euro niets 
Uiteindelijk verwees stunning corrals mij naar aqua holland als importeur, heel de meter opgestuurd op hun verzoek, uiteraard had ik de meter al met plakkers opgehangen, maar zelfs dat was geen probleem, ze hebben mij een volledig nieuwe meter opgestuurd en nu staat de PH meter op mijn nieuwe aquarium en werkt prima.
Ja ik had beter moeten checken, maar hoever gaat dat, gelukkig zijn er bedrijven als Aqua Holland waar je op kan vertrouwen.
Laatst gewijzigd door stylz op 07 aug 2013 21:33, 1 keer totaal gewijzigd.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice."

http://www.aquafora.nl/viewtopic.php?f= ... 89&start=0

Gebruikersavatar

Roy H
Oud teamlid
Oud teamlid
Berichten: 1878
Lid geworden op: 03 mei 2011 21:43
Locatie: Roermond

Re: aqua holland

Bericht door Roy H »

KIjk, Kijk. Er zijn dus nog bedrijven waar Service wel hoog in het vaandel staat. ;)
Greetings...

Gebruikersavatar

Bertus
1000+
1000+
Berichten: 4898
Lid geworden op: 29 jan 2012 13:45
Locatie: Lopik

Re: aqua holland

Bericht door Bertus »

Super service, zeker omdat ze eigenlijk geen zaken met particulieren doen.
Ik heb ze alle 7 op een rijtje, alleen werken ze in ploegendienst !!!!!

Juwel Primo 70, The forest on the rocks viewtopic.php?f=28&t=13394
Juwel Vision 180 (gestopt) ; viewtopic.php?f=28&t=7237
Betta nano bakje (verkocht) viewtopic.php?f=28&t=7865

Plaats reactie

Terug naar “Ervaringen met (online) winkels”