Aquahuis Veenendaal

Plaats reactie
Gebruikersavatar

Onderwerp auteur
Ronald C.
200-400
200-400
Berichten: 286
Lid geworden op: 15 jul 2012 10:47
Locatie: Netterden

Aquahuis Veenendaal

Bericht door Ronald C. »

Afgelopen zaterdag samen met mijn broer een dagje aan het "aquashoppen" geweest. Onder andere deze winkel bezocht. Dit was voor mij een nieuwe winkel, was er nog nooit geweest en ik moet zeggen, de ontvangst was allerhartelijkst.

Bij binnenkomst in de (kleine) winkel werden we door de eigenaar meteen aangesproken.

"Hallo mannen, welkom, volgens mij zijn jullie nieuw hier, heb jullie nog nooit gezien. Willen jullie een bak koffie?"

Aquahuis is zoals gezegd een kleine winkel met voornamelijk wildvang import uit Zuid Amerika. Zowel de bakken als de vissen stonden er goed bij. Het assortiment varieerde van zalmpjes tot killies en enkele grotere cichliden. De eigenaar importeert rechtstreeks uit Brazilie en Columbia en levert aan groothandel en particulieren. Hij heeft zich op wildvang gericht omdat uit de aziatische kweekvijvers steeds meer "broddel" komt die steeds verder van de orginele vis af staat en steeds zwakker wordt.

Wat mij vooral opviel was dat de vissen er allemaal prima uitzagen. Verder was er een klein assortiment planten.

Op de website http://www.aqua-huis.nl kun je zelf ook eens kijken.

Ik was in ieder geval aangenaam verrast.

Oh ja, de koffie was lekker :D

Plaats reactie

Terug naar “Ervaringen met (online) winkels”