Dierenspeciaalzaak Spoorzicht Terborg

Plaats reactie
Gebruikersavatar

Onderwerp auteur
Fabian
Oud teamlid
Oud teamlid
Berichten: 9550
Lid geworden op: 18 jun 2011 12:05

Dierenspeciaalzaak Spoorzicht Terborg

Bericht door Fabian »

Stationsweg 20
7061 CT Terborg

Tel: 0315 - 324 370
Email: info@dierenspeciaalzaakspoorzicht.nl
Website: http://www.dierenspeciaalzaakspoorzicht.nl

Al meerdere keren geweest bij deze dierenwinkel. Erg aardig personeel + eigenaresse. Groot assortiment en veel kennis :D Vissen zien er allemaal goed uit, planten zien er goed uit en er is een ruime keuze. Ook een ruime keuze voer van verschillende merken, bijvoorbeeld Tetra en Sera.
Eigenaresse weet wat ze doet. Als er een kind komt die ze nog nooit eerder hebben gezien waarvan ze ook niet weten wat voor een soort aquarium die heeft, vragen ze altijd of de ouders erbij kunnen komen of dat het kind een briefje mee heeft met toestemming daarop. Kan dit niet laten ze het kind even naar huis bellen ;) Ze zei toen tegen mij, ik stond er tussen, dat als ze eenmaal een klant kent weet ze wat voor een bak diegene heeft en dan hoeft ze geen toestemming meer. ;) Erg netjes, dus. :D Prijs valt trouwens allemaal erg mee, gewoon het gemiddelde. :D

Ook kan je er spaarzegels sparen en deze in het spaarboekje plakken. Bij een vol boekje krijg je een bepaald bedrag korting, geen idee hoeveel :P

Kortom. Een erg nette winkel met groot assortiment, aardige personeel en gemiddelde prijzen. :D Een bezoek waard :D


Owja, is een ruime parkeergelegenheid en ook benodigdheden voor vijvers. Owja, ze testen ook je waterwaardes met teststrips, op aanvraag met druppels :D Owja, ze hebben ook een ruime keuze diepvriesvoer :D

Gebruikersavatar

Ewoud
0-200
0-200
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 feb 2013 08:00

Re: Dierenspeciaalzaak Spoorzicht Terborg

Bericht door Ewoud »

Ik heb juist geen positieve indruk van deze winkel. Ja het ziet er erg netjes uit. Maar vriendelijk personeel?

De eigenaresse heeft me nooit geholpen maar de andere meisjes zijn super nors. En die weten hooguit wat vd vissen die standaard bij hun worden verkocht, van andere vissen weten ze echt helemaal niets. Hoewel ze soms ook niet weten welke vis nu waar zit in hun aquariums :cry: .

Planten zijn met name mooi als ze net zijn aangekomen, maar er ligt daar nu bv javamos voor 9 euro dat geheel bruin en doods oogt, net zoals de mosballen :? . Wat ik verder onplezierig vind is dat ik niet zelf de planten mag pakken of kiezen. Je krijgt dan ook veelal de wat lelijkere exemplaren.

Als laatste is hun beleid t meest klantonvriendelijk uit de gehele regio. Ruziende vissen mogen nooit terug, en als n exemplaar de volgende dag al overleden is dan ligt t nooit aan hen.
Was dat nu anders geweest, dan kwam ik er waarschijnlijk ook meer.

Gebruikersavatar

Visje in het water
1000+
1000+
Berichten: 3449
Lid geworden op: 19 jul 2011 13:49
Locatie: Zuid Holland

Re: Dierenspeciaalzaak Spoorzicht Terborg

Bericht door Visje in het water »

Zo zie je maar weer..
Ik heb persoonlijk best moeite met meningen geven over winkels. Het is maar net wat je persoonlijk mee maakt en hoe je het bekijkt.

hmm.... :?:
ZOooo! KLaar met forummen, nu aan de "bak"!
================================================

Kijkje achter het glas van... Visje in het water

Kijkje in de Rio 400 van... Visje in het water

Gebruikersavatar

Onderwerp auteur
Fabian
Oud teamlid
Oud teamlid
Berichten: 9550
Lid geworden op: 18 jun 2011 12:05

Re: Dierenspeciaalzaak Spoorzicht Terborg

Bericht door Fabian »

Zeer apart...
Ewoud schreef:Wat ik verder onplezierig vind is dat ik niet zelf de planten mag pakken of kiezen. Je krijgt dan ook veelal de wat lelijkere exemplaren.
Er zijn 2 bakken. De nieuwste staat er altijd heel mooi bij... De oude inderdaad wat minder. Dat ze de lelijkere exemplaren pakken, heb ik ook nog nooit gezien
Ewoud schreef:Ruziende vissen mogen nooit terug, en als n exemplaar de volgende dag al overleden is dan ligt t nooit aan hen.
Ow? Ik kreeg juist het omgekeerde aangeboden. Als het niet klikte mocht ik ze terugbrengen...

Gebruikersavatar

Ewoud
0-200
0-200
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 feb 2013 08:00

Re: Dierenspeciaalzaak Spoorzicht Terborg

Bericht door Ewoud »

Fabian schreef: Ow? Ik kreeg juist het omgekeerde aangeboden. Als het niet klikte mocht ik ze terugbrengen.
Nou, dat is fijn om te weten. Het ligt er dus maar net aan wie je bent of wie je spreekt?

Maar ik ben t met "visje in t water" eens, ervaringen met winkels zijn heel persoonlijk. En tegelijkertijd is dat ook t jammere, iedereen zou op dezelfde manier geholpen moeten worden, toch?!

Gebruikersavatar

Onderwerp auteur
Fabian
Oud teamlid
Oud teamlid
Berichten: 9550
Lid geworden op: 18 jun 2011 12:05

Re: Dierenspeciaalzaak Spoorzicht Terborg

Bericht door Fabian »

Ewoud schreef:
Fabian schreef: Ow? Ik kreeg juist het omgekeerde aangeboden. Als het niet klikte mocht ik ze terugbrengen.
Nou, dat is fijn om te weten. Het ligt er dus maar net aan wie je bent of wie je spreekt?

Maar ik ben t met "visje in t water" eens, ervaringen met winkels zijn heel persoonlijk. En tegelijkertijd is dat ook t jammere, iedereen zou op dezelfde manier geholpen moeten worden, toch?!
Dat is inderdaad zeker zo ;)

Gebruikersavatar

Ronald C.
200-400
200-400
Berichten: 286
Lid geworden op: 15 jul 2012 10:47
Locatie: Netterden

Re: Dierenspeciaalzaak Spoorzicht Terborg

Bericht door Ronald C. »

Ik kom hier regelmatig en vindt het over het algemeen een fijne winkel. Planten die ik wil wijs ik gewoon aan. Als je niets zegt zal er best gewoon een gepakt worden. Er loopt veel verschillend personeel en niet iedereen weet evenveel van vissen. Zie er soms ook vissen waarvan ik denk dat die niet in de normale dierenwinkel horen maar meer in de echte aquarium speciaalzaak.
Vorig jaar hadden ze een keer van die met fluoriseerende vloeistof ingespoten albino cory's. Heb er toen wat van gezegd. Ze hadden geen idee hoe de vissen aan die kleuren kwamen. Heb ze daarna ook nooit meer in de winkel gezien.

Al met al met kom ik er graag om ff te kijken en soms neem ik iets mee. Zoek ik iets bijzonders dan ga ik ergens anders heen , alhoewel ze ook wel voor je willen bestellen als ze iets niet hebben.

Plaats reactie

Terug naar “Ervaringen met (online) winkels”