Winkel: Dierenwinkel te Houten

Plaats reactie
Gebruikersavatar

Onderwerp auteur
Dante
800-1000
800-1000
Berichten: 834
Lid geworden op: 22 okt 2007 10:54

Winkel: Dierenwinkel te Houten

Bericht door Dante »

Tot op heden weet ik even niet de naam van de winkel, maar zo te zien krijg ik het vermoeden dat het sinds deze week (week 46, 2007) voortaan Discus gaat worden.

op dit moment nog niet zo heel veel over te zeggen. sinds deze week zie ik dat er het een en ander verbouwd wordt, en hopelijk dat ze dan ook de bakken eens onderhanden nemen.

tot op heden zagen de bakken er niet echt schoon uit, grind zat zelfs vol groene alg. ook de vissen vaak veel beschadigde vinnen.

toch is het een vrij bijzonder assortiment, omdat ze toch veel bakken met cyclide e.d. hebben.

later hierop nog een vervolg, op het moment van zo'n verbouwing is het moeilijk een eerlijk oordeel te geven.

Gebruikersavatar

Michael
0-200
0-200
Berichten: 105
Lid geworden op: 24 okt 2007 13:23
Locatie: Middelburg

Re: Winkel: Dierenwinkel te Houten

Bericht door Michael »

Je bedoelt zeker de Speelberg te houten hier ben ik een tijdje terug geweest, Johan de eigenaar van de winkel is een liefhebber van Midden Amerikaanse cichliden wat ook terug te zien is in de winkel (veel soorten aanwezig)
De website is http://www.mafish.nl

Gebruikersavatar

Onderwerp auteur
Dante
800-1000
800-1000
Berichten: 834
Lid geworden op: 22 okt 2007 10:54

Re: Winkel: Dierenwinkel te Houten

Bericht door Dante »

Speelberg is onderdeel van Discus?

in ieder geval hangt er sinds deze week een scherm met de Discus-winkel reclame, en zijn de kadobonnen/foldertje ook van het merk Discus.

ben benieuwd hoe het er over een paar weekjes uit ziet. hopelijk gaan de bakken er dan wel op vooruit. want echt goed waren ze in het verleden niet.

over enkele weken zal ik dan toch eens gaan beoordelen

Gebruikersavatar

Michael
0-200
0-200
Berichten: 105
Lid geworden op: 24 okt 2007 13:23
Locatie: Middelburg

Re: Winkel: Dierenwinkel te Houten

Bericht door Michael »

Jeps het was een Discus winkel aan het Wed meende ik :mrgreen: (winkel straatje met diverse winkels)

Gebruikersavatar

Onderwerp auteur
Dante
800-1000
800-1000
Berichten: 834
Lid geworden op: 22 okt 2007 10:54

Re: Winkel: Dierenwinkel te Houten

Bericht door Dante »

Michael schreef:Jeps het was een Discus winkel aan het Wed meende ik :mrgreen: (winkel straatje met diverse winkels)
klopt. ik kom zelf uit houten, dus ik begrijp wat je bedoelt hahaha

Plaats reactie

Terug naar “Ervaringen met (online) winkels”