Heevis eindhoven

Plaats reactie
Gebruikersavatar

Onderwerp auteur
Joep
0-200
0-200
Berichten: 130
Lid geworden op: 02 nov 2007 21:41
Locatie: Reusel

Heevis eindhoven

Bericht door Joep »

Dit is tot nu toe de verschikkelijkste zaak die ik heb meegemaakt :shock: Wil ik een beauflortia leveretti daar halen, krijg ik daar een medewerkster die echt geen moer van vissen af weet :shock: Wil ze een leveretti vangen, zit ze de hele tijd tegen de vis aan de porren omdat ze de vis niet gevangen krijgt :shock: Dus ik zeg dat ik die niet meer hoef. Wordt ze helemaal boos dat ze al die moeite voor niets heeft gedaan :shock: Dus ik heb maar gauw een andere medewerker gevraagd of hij andere visjes wilde vangen die ik wilde hebben. Maar kom ik thuis, zit er al een dode vis in het zakje. En nu (1 dag later) is er weer een vis dood die ik gisteren heb gekocht. Verder zag de winkel er ook een beetje rommelig uit en ik zag wel wat dode vissen liggen. Maar de winkel is wel niet echt duur en ze hebben veel vis.
Groetjes Joep

Gebruikersavatar

Rob Bosman

Re: Heevis eindhoven

Bericht door Rob Bosman »

Zo zie je maar weer dat het oog niet bedriegt en zodra je twijveld aan de qualiteit niet kopen dus al is de vis bij die winkel nog zo goedkoop. Nu reken die 2 dode is bij wat er nog leeft en dan is de vis niet meer zo goedkoop maar wordt hij in een keer een stuk duurder.

Gebruikersavatar

PygoMania
0-200
0-200
Berichten: 156
Lid geworden op: 02 jan 2008 21:36
Locatie: somewhere outhere

Re: Heevis eindhoven

Bericht door PygoMania »

Ik ben er 2x geweest, 2x niks!! Anorexia-discussen, vieze terraria, alles goor en stoffig, te harde rommel en daardoor erg onoverzichtelijk. Groot assortiment, ja aardig maar idd veel dode en half-dode vissen. Bij die anorexia discussen kreeg ik pijn in keel en tranen in me ogen, TE eng mager....

oh ja en we werden de winkel uitgeschopt; "we gaan tussen de middag dicht"...probeer daar maar een openingstijdenbordje te vinden bij/in die etalageruit...in die zooi...

:o
i'm the Bengel gotta love me!!!

Gebruikersavatar

alex
0-200
0-200
Berichten: 109
Lid geworden op: 24 okt 2007 16:04
Locatie: Helmond

Re: Heevis eindhoven

Bericht door alex »

De Heevis was onder het oude bewind een goede zaak.
Tegenwoordig valt het tegen.
Wat ik wel vreemd vind is dat het daar altijd druk is, terwijl als je de basisregels voor het kopen van vissen in acht neemt, dan koop je daar niets.

Koop geen vissen uit een aquarium waarin zieke vissen zitten.
(Let daarbij ook erop of de filtersystemen gescheiden zijn per bak)
Als de vis er niet gezond bij zit, als je twijfelt doe het dan niet!!!!
Ga gewoon bij voorkeur naar een aquariumzaak waarbij jezelf het gevoel hebt dat de eigenaar/medewerker feeling heeft met de vis.
Wat het verschil is tussen onwetendheid en onverschilligheid?
Geen idee en ik wil het ook niet weten ook niet!

Plaats reactie

Terug naar “Ervaringen met (online) winkels”