Aquaria veldhuis - Enschede

Gebruikersavatar

Roy H
Oud teamlid
Oud teamlid
Berichten: 1878
Lid geworden op: 03 mei 2011 21:43
Locatie: Roermond

Re: Aquaria veldhuis - Enschede

Bericht door Roy H »

Ik ben nog op zoek naar een logistieke uitdaging, hehehehe :mrgreen:
Greetings...

Gebruikersavatar

stylz
1000+
1000+
Berichten: 5423
Lid geworden op: 03 aug 2013 12:37
Locatie: Brielle

Re: Aquaria veldhuis - Enschede

Bericht door stylz »

@Bertus,

een bezoek aan de winkel kan ik je zeker aanraden, prachtige winkel en een enorm assortiment, zolang ze het niet hoeven te versturen gaat alles goed, ook leuk geholpen in de winkel, kan alleen maar positief daar over zijn.
Echt een super sortering aan deco materiaal een berg spiderwood waar je niet overheen kan kijken b.v. moet je wel even voor naar achteren.
Als ik in de buurt ben ga ik zeker langs, maar ja is voor mij ook aan het andere eind van de wereld zo', beetje, maar ik rij er graag voor om.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice."

http://www.aquafora.nl/viewtopic.php?f= ... 89&start=0

Gebruikersavatar

Bertus
1000+
1000+
Berichten: 4898
Lid geworden op: 29 jan 2012 13:45
Locatie: Lopik

Re: Aquaria veldhuis - Enschede

Bericht door Bertus »

Ik heb binnenkort nogal wat nodig, zeker het pvc materiaal wil ik nou eens in 1x compleet hebben. Als ik het zelf kam pakken of aanwijzen komt alles goed. Hapje eten dagje uit zullen we maar zeggen :mrgreen:
Ik heb ze alle 7 op een rijtje, alleen werken ze in ploegendienst !!!!!

Juwel Primo 70, The forest on the rocks viewtopic.php?f=28&t=13394
Juwel Vision 180 (gestopt) ; viewtopic.php?f=28&t=7237
Betta nano bakje (verkocht) viewtopic.php?f=28&t=7865

Gebruikersavatar

stylz
1000+
1000+
Berichten: 5423
Lid geworden op: 03 aug 2013 12:37
Locatie: Brielle

Re: Aquaria veldhuis - Enschede

Bericht door stylz »

Dat hebben ze daar zeker wel :lol:

Moet zeggen dat ik bij de plaatstelijk welkoop ook altijd goed kan scoren overigens die hebben bij ons super veel in hogedruk PVC.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice."

http://www.aquafora.nl/viewtopic.php?f= ... 89&start=0

Gebruikersavatar

Breda
0-200
0-200
Berichten: 8
Lid geworden op: 26 okt 2014 07:53
Locatie: Breda

Re: Aquaria veldhuis - Enschede

Bericht door Breda »

Wat ze met postorder verkeerd doen, doen ze in de winkel goed. Helaas heb ik met hun webwinkel slechte ervaringen andere producten ontvangen dan besteld. Daarbij is een track & trace ook niet in orde. Ga daarom als ik in Enschede ben gewoon in de winkel mijn inkopen doen.

Gebruikersavatar

emeraldking
400-600
400-600
Berichten: 585
Lid geworden op: 21 aug 2014 16:43
Locatie: In 't oosten des lands

Re: Aquaria veldhuis - Enschede

Bericht door emeraldking »

Ik kom er zelf regelmatig. Woon zelf in Hengelo. Da's pal ernaast! Ik kwam er voor het eerst met mijn ouders in beginjaren '70 en werd het nog gerund door Veldhuis senior. Ze bestaan volgens mij al sinds 1970. Sinds al heel wat jaartjes wordt het gerund door de zoon Marco. Ik kwam er ook voor de vijvervissen. Nu niet meer aangezien ik ben opgehouden met vijvers en koi kweken. Maar voor de rest kom ik er nog. Soms vraagt het personeel mij wel eens om advies als ze met klanten bezig zijn waarbij het te diepzinnig in de materie wordt gegaan en ze er zelf niet meer met de klant uitkomen.
Met de auto naar Veldhuis is het voor mij zo'n 10 minuutjes en op de fiets slechts 20-25 minuutjes. Ze zijn er altijd wel in voor wat gezelligheid daarzo...
Devoted aquarist ever since early 1970's...

Specialized in livebearers...
Breeder of rare livebearers...
Exhibitor, breeder & author

Gebruikersavatar

Geert
1000+
1000+
Berichten: 1317
Lid geworden op: 14 apr 2013 18:10
Locatie: Delfzijl

Re: Aquaria veldhuis - Enschede

Bericht door Geert »

Ik heb op 3-6 een wavemaker en een plantje besteld bij aquarium veldhuis en alles was op voorraad.
Op vrijdag 5-6 nog geen reactie van hun gehad of mijn order in behandeling was, dus ik dacht ik stuur een berichtje dat ik niet van hun gewend was dat ik niks hoor van de bestelling omdat hun service normaal gesproken goed is.
tot op heden geen respons op mijn berichtje, maar de bestelling is wel binnen, vind ik een beetje raar maarja.

Pak ik de plantjes uit en zijn het gewoon stengeltjes met een paar blaadjes waarvan de helft verslijmt of rot is en afgebroken topjes. Ik heb maar de besten eruit gehaald en kijken wat het word.

De wavemaker werkt trouwens heel erg goed. :D

Gebruikersavatar

Veldhuisaquaria
0-200
0-200
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 nov 2014 10:05

Re: Aquaria veldhuis - Enschede

Bericht door Veldhuisaquaria »

Geert schreef:Ik heb op 3-6 een wavemaker en een plantje besteld bij aquarium veldhuis en alles was op voorraad.
Op vrijdag 5-6 nog geen reactie van hun gehad of mijn order in behandeling was, dus ik dacht ik stuur een berichtje dat ik niet van hun gewend was dat ik niks hoor van de bestelling omdat hun service normaal gesproken goed is.
tot op heden geen respons op mijn berichtje, maar de bestelling is wel binnen, vind ik een beetje raar maarja.

Pak ik de plantjes uit en zijn het gewoon stengeltjes met een paar blaadjes waarvan de helft verslijmt of rot is en afgebroken topjes. Ik heb maar de besten eruit gehaald en kijken wat het word.

De wavemaker werkt trouwens heel erg goed. :D
Beste Geert,

Van arrogantie geen sprake van drukte wel.
Natuurlijk wil ik mijn excuses aanbieden voor het gebeurde.
Zou je mij je ordernummer van de bestelde planten toe kunnen sturen, dan neem ik contact met je op en stuur je op onze kosten nieuwe planten toe.

Stuur de mail maar even naar mailadres toe harry@aquariaveldhuis.nl .

Mocht je de volgende keer een klacht hebben mag je dit ook via mij doen, want ook wij kunnen leren van fouten die er gemaakt worden, dus zo arrogant zijn we niet.

Ondanks het gebeurde toch een fijne dag gewenst.

Met vriendelijke groeten,
Harry
Sales manager
VeldhuisAquaria

Gebruikersavatar

Geert
1000+
1000+
Berichten: 1317
Lid geworden op: 14 apr 2013 18:10
Locatie: Delfzijl

Re: Aquaria veldhuis - Enschede

Bericht door Geert »

Dat kwam wel even in mij op terwijl ik vind dat jullie normaal gesproken goede service verlenen.

In ieder geval bedankt en ik zal jullie even via de mail te woord staan.

Het plantje is een beetje zielig , maar er komen blaadjes aan dus ik denk dat dat wel goed komt.

Nogmaals nog bedankt voor de reactie.

Plaats reactie

Terug naar “Ervaringen met (online) winkels”