Planted-box levering

Plaats reactie
Gebruikersavatar

Onderwerp auteur
ApistoPeter
200-400
200-400
Berichten: 208
Lid geworden op: 16 apr 2018 14:37
Locatie: Gouda

Planted-box levering

Bericht door ApistoPeter »

Hey,

Ik heb vorige week All-in-One plantfood besteld. En afgelopen zondag een cup diffuser bij ze.

Nu staat er sinds afgelopen donderdag bij de track and trace van bpost deze melding:

Je bpost pakje is klaar voor verwerking in ons internationaal netwerk
Gent Sorting Center

En ik heb nog geen zendinformatie gehad over de cup diffuser.

Maitje gestuurd naar die Gilles maar nog geen reactie gehad..

Heeft iemand hier ervaring mee?

Gebruikersavatar

amber98
Lid toezichthoudersteam
Lid toezichthoudersteam
Berichten: 6227
Lid geworden op: 22 aug 2015 12:54
Locatie: Zuid-Limburg

Re: Planted-box levering

Bericht door amber98 »

Was de bestelde hoeveelheid op voorraad? Anders kan het nog wel even duren.

Heb je van de cup bevestiging gehad van de order? Wanneer het verzonden word kan wel even duren.

Gebruikersavatar

Onderwerp auteur
ApistoPeter
200-400
200-400
Berichten: 208
Lid geworden op: 16 apr 2018 14:37
Locatie: Gouda

Re: Planted-box levering

Bericht door ApistoPeter »

Neej de plantfood is verzonden en heb een track and trace en die staat nog steeds op verwerking bij het sorteercentrum in Gent. Van de cup heb ik alleen de koopbevestiging.

Gebruikersavatar

amber98
Lid toezichthoudersteam
Lid toezichthoudersteam
Berichten: 6227
Lid geworden op: 22 aug 2015 12:54
Locatie: Zuid-Limburg

Re: Planted-box levering

Bericht door amber98 »

Vreemd, hier eigenlijk nog nooit problemen gehad behalve lange wachttijd als de plantenvoeding niet op voorraad was.

Gebruikersavatar

Onderwerp auteur
ApistoPeter
200-400
200-400
Berichten: 208
Lid geworden op: 16 apr 2018 14:37
Locatie: Gouda

Re: Planted-box levering

Bericht door ApistoPeter »

Ja heb ook alleen goede dingen gehoord. En ik heb gisteravond een mailtje gehad dat het idd niet de normale gang van zaken is en hij het op gaat lossen en alvast een tweede zending doet zodat ik de eerste kan weigeren.

Plaats reactie

Terug naar “Ervaringen met (online) winkels”