Gebr. Wesdijk te Barendrecht

Plaats reactie
Gebruikersavatar

Onderwerp auteur
Kees Zuid-Holland
Oud teamlid
Oud teamlid
Berichten: 8484
Lid geworden op: 27 okt 2007 23:50
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

Gebr. Wesdijk te Barendrecht

Bericht door Kees »

http://www.wesdijk.nl/
Hoewel Wesdijk al meerdere keren hier en door wordt genoemd, zag ik dat niemand ze hier genoemd / besproken heeft.
Dit is de zaak waar ik zo'n beetje alles koop.
Toen de beslissing was genomen om mijn oude hobby na 10 jaar weer op te pakken, ben ik hier gaan shoppen.
Dit in eerste instantie voor de prijs, de prijzen zijn naar mijn idee scherp. Omdat ik van niets kwam, was dit toch niet onbelangrijk. Ook zit Wesdijk voor mij maar 15 minuten rijden ver.
Nu een jaar verder kan verder zeggen dat ik ze deskundig vind, staan altijd klaar om advies te geven.
Ruim assortiment zeker in apparatuur en benodigheden.
Ook het vissenbestand mag er wezen.
De bakken zien er netjes en verzorgd uit.
Service heb ik ook geen klagen over, mijn eerste magneetventiel voor mijn co2 maakte een raar geluid, werd zonder problemen omgeruild.
Prijzen zijn scherp en ze geven ook nog muntjes (1 euro) als je boven de 50 euro besteed.
Kortom, dit is de zaak waar ik bijna al mijn boodschappen ook blijf doen en nee, ik heb helaas geen aandelen bij de zaak :) .
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie

Gebruikersavatar

jari4now

Re: Gebr. Wesdijk te Barendrecht

Bericht door jari4now »

Ik sluit me hier helemaal bij aan Rhodan.....Daarbij komt dat ze in de sporthal in Barendrecht ook "mijn" clubbak hebben gedoneerd, en ze staan open voor je problemen..... euhhhh ik ga niet verder ik ben bevooroordeelt..(heb ook geen aandelen....Gert??)

Gebruikersavatar

Onderwerp auteur
Kees Zuid-Holland
Oud teamlid
Oud teamlid
Berichten: 8484
Lid geworden op: 27 okt 2007 23:50
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

Re: Gebr. Wesdijk te Barendrecht

Bericht door Kees »

Gisteren weer eens in Barendrecht geweest.
Wilde kijken voor een nieuwe PH controller.
Na wat uitleg, gekozen voor de JBL PH controller 12v, leuk ding zelfs met temperatuursensor, ijk vloeistoffen en nog een zwikkie extra's op de controller.
Net nieuw op de markt en lekker compleet dus.
Alleen het nadeel was dat deze een magneetventiel onboard heeft, mijn oude drukregelaar met magneetventiel ging er niet op werken, dus ook een nieuwe drukregelaar erbij.
Ter compensatie kreeg ik een stuk of 7 bosjes plantjes :D.
's middags de doos open gemaakt om eens te kijken naar al dat nieuwe speelgoed.
He, ik zie geen PH elektrode, is toch wel een belangrijk onderdeel.
Dus ik bellen, geen probleem, kom er maar eentje halen.
Kom ik er aan, bleek nu (hadden net contact gehad met iemand van JBL), standaard zit er geen PH elektrode in de doos, maar moet die los aangeschaft worden. Stond ook achteraf in het boekje.
Maar aangezien het ook voor hun een nieuw produkt is en zij dit ook niet wisten, kreeg ik hem zo mee.
Me weer verry happy en het blijft toch een van de betere shops.
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie

Gebruikersavatar

Coby

Re: Gebr. Wesdijk te Barendrecht

Bericht door Coby »

Dat is weer goede service van de zaak Kees, 8) ook een leuke zaak om er eens te gaan kijken, ze hebben er heel wat moois binnenstaan. :D

Gebruikersavatar

Onderwerp auteur
Kees Zuid-Holland
Oud teamlid
Oud teamlid
Berichten: 8484
Lid geworden op: 27 okt 2007 23:50
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

Re: Gebr. Wesdijk te Barendrecht

Bericht door Kees »

Yep, stond gisteren nog ff te gapen naar die Star aquariums, kwijl.
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie

Gebruikersavatar

Onderwerp auteur
Kees Zuid-Holland
Oud teamlid
Oud teamlid
Berichten: 8484
Lid geworden op: 27 okt 2007 23:50
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

Re: Gebr. Wesdijk te Barendrecht

Bericht door Kees »

Nog steeds een van mijn vaste LFS.
Zo had ik vorige week ruzie met mijn bijpomp, een Eheim 2224, kreeg een nieuw asje en schoep mee om te kijken of dit werkte, werkte het niet, kon ik het terug brengen. Werkte dus niet, wat wel werkte was een rot klap op de pompkop (had die dag een prent gehad en baalde ff als een stekker). Dus vandaag die spullen weer terug gebracht en gelijk een schooltje potloodvisjes gehaald.
Kreeg zelfs nog eens gratis 2 flesjes plantenvoeding (a 9.95) mee van hun huismerk Wespro om eens uit te proberen.
Blijft een top winkel.
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie

Gebruikersavatar

jari4now

Re: Gebr. Wesdijk te Barendrecht

Bericht door jari4now »

Kreeg jij die gratis.......Ik was er zaterdag even om een extra koppeling te halen voor de Eheim 2222, dit om het hars te regenereren in een emmer zoutwater, en wilde fles Carbo mee nemen, kwam Marco ook met het Wespro Carbo met fikse korting.
Helaas waarvoor ik het gebruikt werkt het niet zo goed als de easy-carbo, de dosering is ook meer per liter water, dus zal wat verdunt zijn.
Overigens heb ik gezien dat het van een bekende fabrikant komt, dus het is zeker géén rotzooi, maar goed spul, helaas niet voor mijn toepassing.

Gebruikersavatar

Onderwerp auteur
Kees Zuid-Holland
Oud teamlid
Oud teamlid
Berichten: 8484
Lid geworden op: 27 okt 2007 23:50
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

Re: Gebr. Wesdijk te Barendrecht

Bericht door Kees »

Zal er (te?) vaker komen dan jij misschien hahaha.
Ga morgen / straks beginnen met hun plantenvoedingen en we zullen eens zien wat het gaat doen.
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie

Plaats reactie

Terug naar “Ervaringen met (online) winkels”