Hornbach laagste prijsgarantie

Plaats reactie
Gebruikersavatar

Onderwerp auteur
Larske
0-200
0-200
Berichten: 179
Lid geworden op: 29 aug 2012 15:21
Locatie: Etten-Leur

Hornbach laagste prijsgarantie

Bericht door Larske »

Ik heb het afgelopen jaar meerdere spullen erg goedkoop bij Hornbach kunnen kopen. Ze kennen daar namelijk een laagste prijsgarantie. Vind je exact hetzelfde product in een winkel of webwinkel elders binnen Nederland voor een lagere prijs, dan gaat Hornbach met die prijs - nog eens 10% korting mee.

Zo stond mijn Eheim Aquaball 60 voor 36 euro bij Hornbach maar vond ik hem bij Romberg.nl voor 30,70. Uiteindelijk heb ik het filter dus voor 27,65 euro kunnen kopen.

Het beste advies heb ik nog niet bij Hornbach gevonden, maar de beste prijs zeker wel.

Gebruikersavatar

karinD Zuid-Holland
1000+
1000+
Berichten: 2096
Lid geworden op: 27 feb 2013 10:49
Locatie: Het Groene Hart

Re: Hornbach laagste prijsgarantie

Bericht door karinD »

Ja, daar zijn ze inderdaad een stuk goedkoper. Daarnaast is het voor mij de dichtstbijzijnde winkel waar ze spullen van Dennerle verkopen, het merk dat ik altijd gebruik voor plantenvoeding en Co2. Moet ik wel een stuk voor rijden, ongeveer 30 km, maar goed. Er zit daar vlak bij een grote, welbekende en veel besproken Haagse aquariumwinkel die eht ook verkoopt, maar ik moet zeggen dat ik liever bij de Hornbach kom. Ook vind ik de vissen beter gehuisvest daar dan bij die aquariumzaak, ze hebben in elk geval nog wat groen in de bakken staan.
Er staat hier in Den Haag een vrouw standaard op de aquariumafdeling, en het valt me eigenlijk nog mee wat zij weet. Meer als ze hier in de dierenwinkel of bij de tuincentra kunnen vertellen over vissen.
Als ze me missen, ben ik bij mijn vissen

Gebruikersavatar

ijsselmeer
200-400
200-400
Berichten: 397
Lid geworden op: 30 mar 2015 23:44
Locatie: Ridderkerk

Re: Hornbach laagste prijsgarantie

Bericht door ijsselmeer »

Ik vind Hornbach prijzig met zijn aquariumplanten en in Alblasserdam niet of geen info wat betreft de planten .
VAREN IS FIJNER DAN JE DENKT

Plaats reactie

Terug naar “Ervaringen met (online) winkels”