Kitelight ervaringen?

Gebruikersavatar

stylz
1000+
1000+
Berichten: 5423
Lid geworden op: 03 aug 2013 12:37
Locatie: Brielle

Re: Kitelight ervaringen?

Bericht door stylz »

Erick schreef:Is het niet handiger als de experts een overzicht maken met systemen die wel betrouwbaar ( en betaalbaar ) zijn?
het is in LEDland ongeveer net zo als in autoland :? iedereen moet daar een beetje zijn eigen weg in vinden, ik heb al in diverse topic aangegeven welke LEDs goed zijn, maar wat is redelijk ?? dat moet ieder voor zich uit maken denk ik.

Ik heb Orphek Atlantics maar die ga ik niet iedereen aanraden, ik heb ook een 90 cm diepe bak die heeft ook niet iedereen bv, maar ja we rijden ook niet allemaal in een super auto het is alle waar naar zijn geld vaak.

Maar vervolgens zie je vaak dat de mensen die een minder kwaliteit LED kopen wel verwachten dat deze de prestaties halen van top LEDs.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice."

http://www.aquafora.nl/viewtopic.php?f= ... 89&start=0

Gebruikersavatar

Erick
0-200
0-200
Berichten: 105
Lid geworden op: 05 nov 2014 09:48
Locatie: Dordrecht

Re: Kitelight ervaringen?

Bericht door Erick »

Tuurlijk, maar ik denk dat dat voor de gehele aquariumwereld geld. En daarom is het ook zo leuk dat deze hobby voor een hoop mensen te realiseren is. Mits ze natuurlijk wel een beetje weten waar ze aan beginnen.
Als ik vandaag een vraag stel, wil ik vandaag antwoord. En niet morgen, anders had ik het wel morgen gevraagd.

Gebruikersavatar

Henton
200-400
200-400
Berichten: 341
Lid geworden op: 09 sep 2014 12:16

Re: Kitelight ervaringen?

Bericht door Henton »

Gisteren op de Vivarium beurs langs geweest bij de stand van Kitelight en mijn probleem uitgelegd.
Ik had voor de zekerheid mijn RGB en SMD strips mee genomen.
Ik kreeg na enige uitleg gewoon alles nieuw mee !!!
Dus nieuwe driver, nieuwe led strips(1 extra 6500 celvin) en nieuwe easy led controller (nu met wifi).
Ik kan rustig op mijn gemak alles testen en dan hun laten weten of het nu beter is.
Ik moet zeggen dat ik erg verbaast was dat ze zomaar alles nieuw mee geven zonder al teveel vragen.
Dus aan de service ligt het zeker niet bij hun, of de leds goed genoeg zijn zal de toekomst uit moeten wijzen.

Gebruikersavatar

Onderwerp auteur
Obivion
0-200
0-200
Berichten: 111
Lid geworden op: 13 okt 2014 15:55
Locatie: Almere

Re: Kitelight ervaringen?

Bericht door Obivion »

Wat was/is je probleem dan?
Maar inderdaad top service.
Dennis
Hoi, kom je een bakkie doen?

Gebruikersavatar

hove0188
0-200
0-200
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 nov 2011 23:40

Re: Kitelight ervaringen?

Bericht door hove0188 »

Ik heb nu z'n 3 jaar ervaring met Kitlight.
Ik heb een Juwel Vision 260 hierboven heb ik 4x RGB 52cm strips + 2x SMD 52 cm strips boven mijn bak hangen, samen met een Easy time controller. En geloof me meer als genoeg licht de planten groeien goed.
Wel is het zo dat 2x over diverse led's uitvielen, maar naar een mailtje zijn deze zijn kosteloos vervangen.
Volgens de uitleg was dit te wijten aan het productieproces, deze zou een aantal keren aangepast zijn, omdat op de langere termijn toch vocht bij de led's kwam. Samengevat, niet perfect maar ze zijn zeer innoverend en niet kinderachtig met garantie.

Plaats reactie

Terug naar “Ervaringen met (online) winkels”