Aquarium123.nl

Plaats reactie
Gebruikersavatar

Onderwerp auteur
Larske
0-200
0-200
Berichten: 179
Lid geworden op: 29 aug 2012 15:21
Locatie: Etten-Leur

Aquarium123.nl

Bericht door Larske »

Na wat Googlen naar welke plantjes ik in mijn aquarium bij wilde zetten kwam ik er achter dat er tegenwoordig webshops zijn die aquariumplanten verkopen. Klonk voor mij even vreemd, een plant leek mij toch meer iets om in een winkel te kopen dan op internet. Gezien de leuke actie die Aquarium123.nl had van boven de 15 euro geen verzendkosten toch de gok maar eens genomen.

De website werkt prima en is goed overzichtelijk. Vooral de zoekfilters zoals voorgrond, temperatuur, en sterkte verlichting zijn handig. Ook het bestelproces ging prima. Je wordt van iedere stap op de hoogte gehouden.

Op de website staat overduidelijk vermeld voor 11:00 s'morgens besteld is de volgende dag in huis. Dus op dinsdagavond een bestelling geplaatst met de verwachting donderdag een pakketje te krijgen maar helaas niks ontvangen. Ik heb toen op de website gezocht of het mogelijk is dat de bestelling vertraagd geleverd wordt maar dat heb ik niet kunnen vinden dus heb ik gebeld. Telefonisch kreeg ik te horen dat het weleens voorkomt dat PostNL een dag later levert dan gepland, maar dat moest voor de planten niks uitmaken. Die zaten zo verpakt dat ze dat zouden overleven, mocht dat niet zo zijn moest ik meteen even terugbellen.

Uiteindelijk op vrijdag het pakketje gekregen. De planten zaten prima verpakt, allemaal netjes in potjes en goed lucht dicht met plastic omwikkeld waardoor de planten zelfs nog vochtig aanvoelde toen ik ze openmaakte.

De planten staan nu in het aquarium en groeien prima.

Ik zou bij deze webshop zeker nog weleens iets bestellen.

Gebruikersavatar

stylz
1000+
1000+
Berichten: 5423
Lid geworden op: 03 aug 2013 12:37
Locatie: Brielle

Re: Aquarium123.nl

Bericht door stylz »

Ik denk dat het aandeel online plantjes wel eens flink hoger kan zijn dan wat er in de winkels verkocht wordt waar ze ook cavia's verkopen.
De kwaliteit is ook zeker beter.

Geen ervaring met deze club, maar leuk hier ook een goede review over te lezen :lol:
"It's nice to be important, but it's more important to be nice."

http://www.aquafora.nl/viewtopic.php?f= ... 89&start=0

Gebruikersavatar

Onderwerp auteur
Larske
0-200
0-200
Berichten: 179
Lid geworden op: 29 aug 2012 15:21
Locatie: Etten-Leur

Re: Aquarium123.nl

Bericht door Larske »

Ze bleken het verkeerde plantje te hebben geleverd, na een e-mail te hebben gestuurd kreeg ik binnen een uur reactie dat dit inderdaad zo was. Ik kreeg een 10 euro cadeaubon van ze aangeboden en zo is het opgelost.

Ook wanneer er iets mis gaat een prima club dus.

Plaats reactie

Terug naar “Ervaringen met (online) winkels”