voeren

Plaats reactie
Gebruikersavatar

Onderwerp auteur
nanny
0-200
0-200
Berichten: 26
Lid geworden op: 09 jun 2008 12:47

voeren

Bericht door nanny »

Hoe voer je nou goed !! waar leer je dat nu? mijn bak veeeel te hoge fosfaat waarde. adviezen -- waterwisselen ik bleef aan de gang--- granulaat erin. voer aanpassen artemia en mycis - geen fosfaat verhoging - mycis is wel nitraat verhogend . nog geen resultaat . de bak op 10cm leeg gehaald en weer gevuld en weer leeg gehaald en gevuld . nu met de pomp die bleef doordraaien 3 dagen gewacht en eyasilyfe erin en nu voorzichtig weer vissen erin elke dag een paar. maar volgens zeggen doet sera granu laat niets waterwisselen wel.

ik voer ook slakken en ancystrus met komkommer/ andere groenten maar dan verhoogt ook je fosfaat.

hoeveel moet ik doen 4 slakken 2 ancystrusjes wat is hun behoefte? per dag.

Gebruikersavatar

Gast

Re: voeren

Bericht door Gast »

groente en dat soort dingen zou ik eens per maand doen en bijvoorbeeld 1 plakje komkommer lijkt me al meer dan voldoende.
komkommer vergaat vrij snel in een aquarium, verbaasd me dan ook niet van die hoge fosfaat waarde. Dus als het er na 12 uur nog in ligt zou ik het er uithalen.

Granulaat voer je eens per dag wat er tussen duim en wijsvinger past.. belangrijkste is dat alles opgegeten wordt en niet gaat liggen rotten.

Plaats reactie

Terug naar “Handige tips en weetjes”