Beetje vervuiling kan ons forum wel tegen hoor, we hebben een hele krachtige (spam)filter erop zitten.
het nieuwe project de 1,60 x 40 x 50
Re: het nieuwe project de 1,60 x 40 x 50
Da's mooi als je zulke vrienden hebt
Beetje vervuiling kan ons forum wel tegen hoor, we hebben een hele krachtige (spam)filter erop zitten.
Haha, goeie.
Off Topic
Jullie ook fijne feestdagen gewenst.
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie
Keessies bakkie
-
sixpakje
Onderwerp auteur - 200-400

whoei sta ik bij dessens in vlaardingen om planten te kopen voor me opa zijn bakkie. zegt die ouwe tegen mij sebas hier die plant krijg je van mij dammmmnn koste die ouwe man gewoon €14,50

maarja die ouwe kocht zelf ook voor 50 euro planten haha
echt mijn opa is een man met z'n hart op de juiste plek, voor mij tenminste wel de man is nu 83jaar en geniet nog elke dag van zijn 60 liter bakkie (alleen jammer dat mijn ooms de bak steeds naar de ****** helpen) eerst hadden we een erstige nitriet vergiftiging en later steeds maar weer de verdomde blauw alg en dode visjes (snik snik) ze konden dit allemaal niet maar aan.
maar alles is nu eindelijk op peil heb een externe eheim ecco 2232 er neer gezet omdat me ooms ook steeds het filtertje niet schoonmaakte (en ik kom maar 1 keer per twee weken bij me opa).
heerlijke dagen gewenst nogmaals voor iedereen op het forum.
gr. sebastiaan, petra, kayleigh en pootjes van de honden en blub's van de vissen haha

maarja die ouwe kocht zelf ook voor 50 euro planten haha
echt mijn opa is een man met z'n hart op de juiste plek, voor mij tenminste wel de man is nu 83jaar en geniet nog elke dag van zijn 60 liter bakkie (alleen jammer dat mijn ooms de bak steeds naar de ****** helpen) eerst hadden we een erstige nitriet vergiftiging en later steeds maar weer de verdomde blauw alg en dode visjes (snik snik) ze konden dit allemaal niet maar aan.
maar alles is nu eindelijk op peil heb een externe eheim ecco 2232 er neer gezet omdat me ooms ook steeds het filtertje niet schoonmaakte (en ik kom maar 1 keer per twee weken bij me opa).
heerlijke dagen gewenst nogmaals voor iedereen op het forum.
gr. sebastiaan, petra, kayleigh en pootjes van de honden en blub's van de vissen haha
blub ik ben een vis
Staat zeker mooi die plant. misschien moet je je opa gaan helpen met zijn aquarium
leuk kado voor de feestdagen 
-
sixpakje

de aanwinst is zeker mooi hij is in 1 dag al een cm of 5 gegroeid.Miko schreef:dat is een mooie aanwinst
Jammer dat het zo gaat bij je opa, als het nu maar wel beter gaat
ja gaat nu wel weer goed binnenkort krijgt hij van mij mijn platy's
blub ik ben een vis
-
sixpakje

dat doe ik al zoveel als ik kan kevin maar ik kan ook niet teveel anders kom ik mezelf tegen in verband met me rug.kevin schreef:Staat zeker mooi die plant. misschien moet je je opa gaan helpen met zijn aquariumleuk kado voor de feestdagen
kijk hij woont in vlaardingen en ik in breda als ik daarheen ga dan ben ik een uur onderweg. en ben dan al helemaal op maar moet dan ook nog trug.
als ik dichterbij woonde zou ik het zeker doen. dan kwam ik zeker wel twee keer in de week bij hem.
blub ik ben een vis
Heeft hij geen internet
ja je weet het niet tegenwoordig.
-
sixpakje

ja heb die wel en zelfs een pc maar geen vastand van pc's. als ik hem vandaag vertel hoe de muis werkt en dat het geen reclame effect moet worden dan is die dat morgen alweer vergeten.kevin schreef:Heeft hij geen internetja je weet het niet tegenwoordig.
dus door de telefoon weet iik altijd veel uit te leggen over hoe en wat met het filtertje, maar gelukkig staat mijn oude ecco er nu en heb ik er minder zorgen voor. en ben ook minder bang dat er wat mis gaat me ooms wisten steeds het filter kappot te maken en elke keer er voor te zorgen dat me opa meer geld kwijt is aan de bak als had gemoeten.
hij kreeg deze maart dit jaar voor ze verjaardag alleen was het al snel duidelijk dat niemand er voor zorgen wilde( me opa kan het zelf gewoon niet meer) en dit terwijl ze er op steenworp afstand wonen letterlijk en figuurlijk.
en daar was zijn redder in nood ikke dus die elke twee weken vanuit breda langs komt om alles te verzorgen.
blub ik ben een vis
He leuke plant, volgens mij is dat de Aponogetons soort.
Ook wel eens gehad en op gegegeven moment taande die af. Ik hem eruit gesloopt. Blijkt die zoiets te hebben van een vorm van winterslaap. Kan alleen niet die site meer vinden waar ik die wijsheid vandaan had. Mocht het gebeuren, houd dit dan in je achterhoofd.
Ook wel eens gehad en op gegegeven moment taande die af. Ik hem eruit gesloopt. Blijkt die zoiets te hebben van een vorm van winterslaap. Kan alleen niet die site meer vinden waar ik die wijsheid vandaan had. Mocht het gebeuren, houd dit dan in je achterhoofd.
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie
Keessies bakkie
-
sixpakje

ja het groeit uit een soort van harde noot. dat klopt dat ze een soort van slaap houden vertelden ze mij ook in de winkel haha en als ik meer dan twee of drie bloemen erin krijg moest ik er twee laten zitten en de rest weghalen anders ging alle kracht naar de bloemen toe, en niet naar het blad.
het is by the way een "Aponogeton ulvaceus" hehe
echt het is niet normaal het is net onkruid zo hard groeit hij heb hem vrijdag avond geplaatst en nu al zie je echt dat hij centimeters is gegroeit.
hier weer een foto van vandaag

het is by the way een "Aponogeton ulvaceus" hehe
echt het is niet normaal het is net onkruid zo hard groeit hij heb hem vrijdag avond geplaatst en nu al zie je echt dat hij centimeters is gegroeit.
hier weer een foto van vandaag

blub ik ben een vis
Dat is dus het voordeel van planten kopen in de LFS ipv van online. Ik had toen op een gegeven moment iets van, oke, die doet het niet, eruit dan maar.
hahaha
hahaha
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie
Keessies bakkie
-
sixpakje

zo naar lange tijd revalideren en geen tijd door alle pijn
in me rug om ff op het forum te komen ben ik er weer.
en gelijk maar weer ff een paar foto's gemaakt van de bak.
het gaat steeds beter met me 1.60m bak en die van me dochter wordt ook steeds mooier.
eerst maar ff een paar foto's van mijn 1,60 bak
het is een aan elkaar geplakte versie maar mooier op de foto kreeg ik het ff niet.

rechts is het wat donkerder maar die lamp was net uit
de nieuwe lichtkap ligt klaar bij een maatje van me die ga ik zondag op halen

de foto van die van me dochter komt morgen wel ff ga zo lekker slapen
en gelijk maar weer ff een paar foto's gemaakt van de bak.
het gaat steeds beter met me 1.60m bak en die van me dochter wordt ook steeds mooier.
eerst maar ff een paar foto's van mijn 1,60 bak
het is een aan elkaar geplakte versie maar mooier op de foto kreeg ik het ff niet.

rechts is het wat donkerder maar die lamp was net uit
de nieuwe lichtkap ligt klaar bij een maatje van me die ga ik zondag op halen

de foto van die van me dochter komt morgen wel ff ga zo lekker slapen
blub ik ben een vis
Ziet er netjes uit, kan je alleen de instroom van je filter niet waat verder in de hoek werken?
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie
Keessies bakkie
Staan er goed bij hoor, met jou ook alles goed ondertussen sixpakje?