De Bouw van mijn houten show aquarium
-
Rob Bosman
Onderwerp auteur
Re: De Bouw van mijn houten show aquarium
komt goed Peter en nog bedankt
Sjo, da's nog eens een bak met water
Mooi hoor, ben benieuwd naar het vervolg.
Mooi hoor, ben benieuwd naar het vervolg.
-
Rob Bosman
Onderwerp auteur
Ben nu even bezig met de woonkamer kant af te werken en dan komen er weer foto's 
Laat me raden laminaat leggen 
-
Rob Bosman
Onderwerp auteur
hahaha NEE!!!
Ben de voorkant aan het afwerken Kevin met MDF en de openingen tussen de bak en de muur en de bovenkant van de muur de balk erin gezet waar straks de scharnieren opkomen van de voorsteklep.
Morgen even afstukken en dan de muur schilderen ombouw vast zetten en schilderen dan is deze week de woonkamer zijde helemaal klaar en daarna kunnen we laminaat leggen
Grt Rob
Ben de voorkant aan het afwerken Kevin met MDF en de openingen tussen de bak en de muur en de bovenkant van de muur de balk erin gezet waar straks de scharnieren opkomen van de voorsteklep.
Morgen even afstukken en dan de muur schilderen ombouw vast zetten en schilderen dan is deze week de woonkamer zijde helemaal klaar en daarna kunnen we laminaat leggen
Grt Rob
Aha voorbereidend werk
als straks alles draait kom ik zeker nog wel een keer kijken.
-
Peter 75
Onderwerp auteur
Discuskwekerij Bèrrege schreef:deur staat altijd open
Is dat niet koud met dit weer
-
Rob Bosman
Onderwerp auteur
Ok, hier weer even een kleine up-date..................
Nu weten de oude aquarianen onder ons nog wel dat we heel vroeger nog niet hadden gehoord van Jäger verwarmingsstaven ed nee heel vroeger verwarmde wij ons tropisch aquarium nog met een spiritus brander onder de bak, well ik dacht laten wij nu dat oude systeem is terug laten komen en gewoon een 1800 watt kagel eronder plaatsen

Maar we zijn begonnen met de afwerking van de bak zoals jullie kunnen zien.
Grt RobB
Nu weten de oude aquarianen onder ons nog wel dat we heel vroeger nog niet hadden gehoord van Jäger verwarmingsstaven ed nee heel vroeger verwarmde wij ons tropisch aquarium nog met een spiritus brander onder de bak, well ik dacht laten wij nu dat oude systeem is terug laten komen en gewoon een 1800 watt kagel eronder plaatsen

Maar we zijn begonnen met de afwerking van de bak zoals jullie kunnen zien.
Grt RobB
He ja een lekker knus haard vuurtje. 
het begint al echt wat te worden 
ziet er super uit hoor!
ziet er super uit hoor!
-
Rob Bosman
Onderwerp auteur
Zo de eerste bijvissen zwemmen, heb ze wel een tomtom kado gedaan anders raken ze de weg kwijt 
-
Coby
Onderwerp auteur
Kunnen we binnenkort weer foto´s verwachten dan, we willen wel wat zien zwemmen. 
-
Rob Bosman
Onderwerp auteur
Tuurlijk Coby, eerst even me verlichting er boven hangen en die brengen ze zaterdag middag heb ik zondag weer wat te doen 8 x T5 (hu die dunne) op flora-mate dimmer.

Ben benieuwd naar de foto's!
welke bijvissen heb je er nu in zwemmen dan?
welke bijvissen heb je er nu in zwemmen dan?