help!!!!!!!
-
sixpakje
Onderwerp auteur - 200-400

help!!!!!!!
HELPPPPPPPPPPPPPPP
ik zit net lekker op me gemak te kwijlen bij me bak en opeens zie ik tot mijn schrik tegen mijn achterwand en achter mijn hout een aantal jongen ancistrusen in me bak zitten maar de man een albino die zit er steeds bij als een bescherm engel moet ik de jongen en vader apart zetten?
het zijn er minstens een stuk 5 tot 10
het zijn jongen van een gele (albino) en een zwarte dame ancistrus.
ik zit net lekker op me gemak te kwijlen bij me bak en opeens zie ik tot mijn schrik tegen mijn achterwand en achter mijn hout een aantal jongen ancistrusen in me bak zitten maar de man een albino die zit er steeds bij als een bescherm engel moet ik de jongen en vader apart zetten?
het zijn er minstens een stuk 5 tot 10
het zijn jongen van een gele (albino) en een zwarte dame ancistrus.
blub ik ben een vis
Re: help!!!!!!!
Leuke verassing
Denk dat je dan beter de jongen zonder vader apart moet zetten als je dat wil. Ze hebben best wel een grote overlevens kans als je ze in de bak laat zwemmen, als je ze apart gaat zetten zit je straks wel met 10 vissen waarbij als je ze te koop gaat zetten zeker de vraag komt "Welke soort is het precies"
Denk dat je dan beter de jongen zonder vader apart moet zetten als je dat wil. Ze hebben best wel een grote overlevens kans als je ze in de bak laat zwemmen, als je ze apart gaat zetten zit je straks wel met 10 vissen waarbij als je ze te koop gaat zetten zeker de vraag komt "Welke soort is het precies"
-
sixpakje

ja dat klopt mar heb adressen genoeg om ze te droppenkevin schreef:Leuke verassing![]()
en als antwoord voor de vraag "Welke soort is het precies?" melden we gewoon kijk dit is pappa en dit is mamma hah
nee ik heb een gewone albino met rode ogen dus NIET de L144 met blauwe ogen en de dame is een zwarte met vlekjes.
thank's voor de tip
blub ik ben een vis
-
sixpakje

ik heb er toch nog maar een stuk of 20 / 30 apart gezet er zitten er nog wel een aantal in de grote bak die waren zo snel dus geef ik ze de kans
de sterkste overleefd het wel.
de eerste foto is helaas op 1 of andere manier verdwenen
dus dan maar gelijk door naar foto 2

kijk er zit er ook nog eentje op het filtertje hehe

dit is de broedplek
ik zag ook gelijk dat het er wel een stuk of 40 zijn toen ik mijn kienhout oppakte de achterkant is helemaal hol van mijn kienhout en daar zag het gewoon ZWART van de kleintjes.
wel grappig het zijn net kikkervisjes die met 100 tegelijk op elkaar liggen te spartelen.
maar heb gelukkig nog een juwel 60 staan heb hem maar gelijk klaar gemaakt vannacht en nu zit het grootste deel hierin om te kijken wat ik voor mekaar met opkweken.
de sterkste overleefd het wel.
de eerste foto is helaas op 1 of andere manier verdwenen
dus dan maar gelijk door naar foto 2

kijk er zit er ook nog eentje op het filtertje hehe

dit is de broedplek
ik zag ook gelijk dat het er wel een stuk of 40 zijn toen ik mijn kienhout oppakte de achterkant is helemaal hol van mijn kienhout en daar zag het gewoon ZWART van de kleintjes.
wel grappig het zijn net kikkervisjes die met 100 tegelijk op elkaar liggen te spartelen.
maar heb gelukkig nog een juwel 60 staan heb hem maar gelijk klaar gemaakt vannacht en nu zit het grootste deel hierin om te kijken wat ik voor mekaar met opkweken.
Laatst gewijzigd door sixpakje op 20 dec 2008 21:19, 1 keer totaal gewijzigd.
blub ik ben een vis
-
sixpakje

dit is by the way de dame in kwestie

en de man is in het antwoord boven goed te zien achter het kienhout zo lekker voor de plaats waar alle jonkies ook zaten (zitten)

en de man is in het antwoord boven goed te zien achter het kienhout zo lekker voor de plaats waar alle jonkies ook zaten (zitten)
blub ik ben een vis
-
Coby
Zoekplaatje die eerste foto maar ik heb hem gevonden.
Mooie dame hoor...
Mooie dame hoor...
-
sixpakje

zoooooo er zijn weer foto's van de kleintjes
naar een hoop gevloek van bewogen en wegschietende kleintjes zijn er toch nog een hoop gelukt.

naar een hoop gevloek van bewogen en wegschietende kleintjes zijn er toch nog een hoop gelukt.

blub ik ben een vis
Allemaal vooraan het glas naar jouw aan het kijken 
-
sixpakje

ja aapies kijken hahakevin schreef:Allemaal vooraan het glas naar jouw aan het kijken
wel lekker makkelijk hahaPatman schreef:leuk zeg die kleine stofzuigertjes...
haha nee joh heb ze echt vervloekt toen ze niet stil bleven zitten. maar geduld dient de mens hahaCoby schreef:Toch goed gelukt ja, mooie foto's.
blub ik ben een vis
echt leuk!