Herstart van aquarium

Plaats reactie
Gebruikersavatar

Onderwerp auteur
stefan99
600-800
600-800
Berichten: 623
Lid geworden op: 09 mar 2014 09:58
Locatie: Schelluinen

Herstart van aquarium

Bericht door stefan99 »

hoi allemaal,

Na een paar jaar zonder me aquarium hebben gezeten wil ik weer wat kleur en gezelligheid op me aquarium. Ik had vroeger een aquarium met wat guppen, maar dit begon me wat te vervelen ik heb alles weg gedaan behalve me aquarium filter verwarming en thermostaat.

Ik wil dus weer gaan beginnen ,maar ik heb nog niet zo veel ervaring. (mede door me leeftijd) Ik wil dus een gezellig aquarium voor me kamer maken. Het aquarium is 50x30x30. Ik wil het liefst wat vissen met daarbij garnaaltjes (zit te denken aan vuurgarnalen), wat zijn aanraders (niet te moeilijk voor onderhoud en ook niet te duur). Ik hoop dat jullie me willen/kunnen helpen als jullie wat meer willen weten reageer en ik zal aanvullende informatie geven

mvg
Stefan

(ik hoop dat ik het onderwerp op de goede plek heb geplaatst......)
Je zal moeten vallen om daarna op te staan anders zal je nooit leren ^-^

De weg naar succes lijdt door dalen om vervolgens een top te bereiken.

Gebruikersavatar

Esmee
1000+
1000+
Berichten: 3923
Lid geworden op: 01 mar 2011 19:59
Locatie: Wageningen

Re: Herstart van aquarium

Bericht door Esmee »

Leuk dat je met een bakje wil beginnen en hier om hulp vraagt :) vuurgarnalen zijn goeie sterke garnalen om mee te beginnen en ik vind ze zelf nogsteeds erg mooi! Omdat het bakje niet zo groot is kun je er natuurlijk geen grote vissen in houden maar een groepje boraras brigittae of boraras maculatus zou best kunnen. Dan kun je denken aan 10-15 stuks. Deze zijn ook niet zo duur en zullen niet je garnalen op eten.
Hallo Afbeelding

Gebruikersavatar

Onderwerp auteur
stefan99
600-800
600-800
Berichten: 623
Lid geworden op: 09 mar 2014 09:58
Locatie: Schelluinen

Re: Herstart van aquarium

Bericht door stefan99 »

Bedankt voor de snelle reactie :-)