Diebo Nieuwegein

Plaats reactie
Gebruikersavatar

Onderwerp auteur
dennisr

Diebo Nieuwegein

Bericht door dennisr »

weet niet of iemand hier al eens geweest is, ik ben na dat ik in vianen was geweest bij de Discus wedstrijd hier even langs gereden met mijn nichtje,
http://www.diebo.nl/categorie%EBn/aquarium/

Er ging een wereld voor me open, discussen en maanvissen in bakken waar ze in horen ipv 30 bij 30..
geen dode vissen, ook nog wel grote bakken met nette scape's, Hoop verschillende soorten vissen.

Al met al een prachtige winkel vond ik, netjes verzorgd en personeel wat er ook nog iets van begrijpt.

Gebruikersavatar

Bertus
1000+
1000+
Berichten: 4898
Lid geworden op: 29 jan 2012 13:45
Locatie: Lopik

Re: Diebo Nieuwegein

Bericht door Bertus »

Het is/was mijn vaste winkel, daar vragen ze regelmatig mijn mening over hun showbakken. De rifwachter in Hilversum is ook een mooie zaak, daar gaat de wereld nog verder voor je open ;)
Ik heb ze alle 7 op een rijtje, alleen werken ze in ploegendienst !!!!!

Juwel Primo 70, The forest on the rocks viewtopic.php?f=28&t=13394
Juwel Vision 180 (gestopt) ; viewtopic.php?f=28&t=7237
Betta nano bakje (verkocht) viewtopic.php?f=28&t=7865

Gebruikersavatar

Bertus
1000+
1000+
Berichten: 4898
Lid geworden op: 29 jan 2012 13:45
Locatie: Lopik

Re: Diebo Nieuwegein

Bericht door Bertus »

De winkel zijn ze trouwens opnieuw aan het inrichten, een paar maanden is de zuil met grote ballen en planten erbij gekomen en nou zijn ze de winkel langzaam aan het veranderen, daarom zijn de meeste showbakken nou in de opstart fase, de grootste moeten ze nog inrichten ;)
Ik heb ze alle 7 op een rijtje, alleen werken ze in ploegendienst !!!!!

Juwel Primo 70, The forest on the rocks viewtopic.php?f=28&t=13394
Juwel Vision 180 (gestopt) ; viewtopic.php?f=28&t=7237
Betta nano bakje (verkocht) viewtopic.php?f=28&t=7865

Gebruikersavatar

Onderwerp auteur
dennisr

Re: Diebo Nieuwegein

Bericht door dennisr »

Bertus schreef:Het is/was mijn vaste winkel, daar vragen ze regelmatig mijn mening over hun showbakken. De rifwachter in Hilversum is ook een mooie zaak, daar gaat de wereld nog verder voor je open ;)
Ja wist niet wat ik zag, dacht zo kan het dus ook.. Zal als ik in de buurt ben ook eens Hilversum gaan kijken, is allebij 40 min rijden voor me.

Plaats reactie

Terug naar “Ervaringen met (online) winkels”