Winkel: Discus te Zeist

Plaats reactie
Gebruikersavatar

Onderwerp auteur
Dante
800-1000
800-1000
Berichten: 834
Lid geworden op: 22 okt 2007 10:54

Winkel: Discus te Zeist

Bericht door Dante »

1e indruk: Nette winkel, vrij ruime paden, en alles ziet er netjes en geordend uit.

de bakken staan op een appart gedeelte, even trap naar beneden. daar valt direct het mooi onderhouden discus aquarium op. heb er niet op gelet of dit een showbak was of voor verkoop.
de rest van alle bakken ziet er ook erg netjes uit. goed onderhouden. echter is het assortiment niet ontzettend groot. vissen zien er verder gezond uit.

zeker een winkel waar ik met een gerust hart nog terug zou kunnen komen.

eindoordeel: een 8
Laatst gewijzigd door Dante op 07 jul 2008 11:06, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar

Peter
0-200
0-200
Berichten: 13
Lid geworden op: 28 okt 2007 10:07
Locatie: Berlaar (België)

Re: Winkel: Discus te Zeist

Bericht door Peter »

Dante schreef:1e indruk: Nette winkel, vrij ruime paden, en alles ziet er netjes en geordend uit.

de bakken staan op een appart gedeelte, even trap naar beneden. daar valt direct het mooi onderhouden discus aquarium op. heb er niet op gelet of dit een showbak was of voor verkoop.
de rest van alle bakken ziet er ook erg netjes uit. goed onderhouden. echter is het assortiment niet ontzettend groot. vissen zien er verder gezond uit.

zeker een winkel waar ik met een gerust hart nog terug zou kunnen komen.

eindoordeel: een 8
ik heb mijn rio 125 daar gekocht 118 euro ik heb er wel 2 uur voor moeten rijden tot daar maar het was de moeite hier in België zijn de juwels minstens 100 euro duurder !
het was een nette winkel en goede service :duim op:

groeten Peter

Gebruikersavatar

Onderwerp auteur
Dante
800-1000
800-1000
Berichten: 834
Lid geworden op: 22 okt 2007 10:54

Re: Winkel: Discus te Zeist

Bericht door Dante »

dat is een heel eind voor zo'n bak haha

Plaats reactie

Terug naar “Ervaringen met (online) winkels”