Hi allen,
Ik heb zwart grind van het merk anubis wat ik aan het uitspoelen ben. Echter blijft het water zwart, en dat inmiddels na 5x uitspoelen. Ik zie geen verbetering.
Moet ik doorgaan of kan ik beter ander grind kopen? Ik ben bang dat dit een gebed zonder einde is.
Groetjes Eli
Er zijn 2 resultaten gevonden
- 20 dec 2021 16:27
- Forum: Bodembedekking, inrichting en plaatsing
- Onderwerp: Zwart grind: voor-, en nadelen
- Reacties: 1
- Weergaves: 2334
- 20 dec 2021 00:16
- Forum: Aquarium algemeen
- Onderwerp: Stille filterpomp?
- Reacties: 1
- Weergaves: 2131
Stille filterpomp?
Hi! Ik heb een 30 liter bak nano cube dennerle staan. Er zit een superfish 50 filterpompje in. Er zit nog niets levends in op planten na. Ik denk erover een Betta Splendens te houden. De pomp maakt alleen belachelijk veel herrie. Wat ik ook doe. Ik ben dus echt op zoek naar een stillere pomp. Kan ie...
