hoi allemaal,
het was mij vandaag opgevallen dat de staart van mijn betta kleiner is dan voorheen.
Ik zag hem zelfs zijn eigen vin opeten. Het komt hoogstwaarschijnlijk door stress denk ik, maar ik weet niet zo goed hoe ik zijn stress kan afnemen.
Heeft iemand tips?
Er is 1 resultaat gevonden
Er is 1 resultaat gevonden
• Pagina 1 van 1
- door jane
- 11 nov 2021 15:42
- Forum: Vis algemeen
- Onderwerp: betta eet eigen vin op
- Reacties: 1
- Weergaves: 2228
Er is 1 resultaat gevonden
• Pagina 1 van 1
Ga naar
- Ledenforum
- ↳ Nieuwe leden stellen zich voor
- ↳ Mijn aquarium
- ↳ AquatariA
- ↳ Handleidingen en omschrijvingen
- Onderhoud en opstart van het aquarium
- ↳ Aquarium algemeen
- ↳ Bodembedekking, inrichting en plaatsing
- ↳ Biotopen
- ↳ CO2 techniek en toediening
- ↳ Waterconditie
- ↳ Verlichting en verwarming
- ↳ Filters en filtering
- ↳ Zelfbouw
- Zoetwater
- ↳ Vis algemeen
- ↳ Visbestand voorleggen/samenstellen
- ↳ Het kweken van vis
- ↳ Planten
- ↳ Algen
- ↳ Voedsel
- ↳ Ziekten en plagen
- ↳ Zoetwaterbewoners
- ↳ Levendbarenden
- ↳ Karperzalmen en barbelen
- ↳ Regenboogvissen en killivissen
- ↳ Labyrintvissen
- ↳ Meervallen en modderkruipers
- ↳ Cichliden
- ↳ Cichliden uit het Malawimeer
- ↳ Cichliden uit het Tanganyikameer
- ↳ Cichliden uit Amerika
- ↳ Dwergcichliden
- ↳ Discusvissen en maanvissen
- ↳ Overige bewoners
- ↳ Koudwatervissen
- ↳ Kogelvissen
- ↳ Garnalen
- ↳ Slakken
- ↳ Krabben en kreeften
- ↳ Terrarium en paludarium
- ↳ De Vijver
- ↳ Amfibieën
Copyright © 2016 AquaforA
