@amber98, bedankt voor je reactie.
2 dagen later waren helaas alle visjes dood. Vandaag was het nitriet helemaal weg. Een andere medewerker van de lfs vond het ook vreemd dat de garnalen het wel hebben overleefd. Misschien heel veel geluk gehad.
Er zijn 2 resultaten gevonden
- 13 apr 2021 17:08
- Forum: Ziekten en plagen
- Onderwerp: Vissen dood, maar garnalen niet. Oorzaak en oplossing?
- Reacties: 3
- Weergaves: 3114
- 08 apr 2021 14:42
- Forum: Ziekten en plagen
- Onderwerp: Vissen dood, maar garnalen niet. Oorzaak en oplossing?
- Reacties: 3
- Weergaves: 3114
Vissen dood, maar garnalen niet. Oorzaak en oplossing?
Hallo, Ik ben nieuw op dit forum, maar hoop dat jullie me kunnen helpen. Het wordt een lang verhaal, maar hopelijk maakt dat de situatie duidelijk. Ik heb een aquarium van ongeveer 35/40 liter (helaas nu geen ruimte voor iets groters). De bak draait sinds oktober vorig jaar en na ruim een maand daar...
