Ja het is een bult onder de huis. Dat gaat dan denk ik vanzelf over ?amber98 schreef:Is het gewoon een bult onder de huid? Dan kan het een gezwel zijn.
Er zijn 5 resultaten gevonden
- 10 jul 2016 14:11
- Forum: Ziekten en plagen
- Onderwerp: Bult op mijn 5 streep barbeel??
- Reacties: 6
- Weergaves: 5665
Re: Bult op mijn 5 streep barbeel??
- 10 jul 2016 14:07
- Forum: Ziekten en plagen
- Onderwerp: Bult op mijn 5 streep barbeel??
- Reacties: 6
- Weergaves: 5665
- 10 jul 2016 12:34
- Forum: Ziekten en plagen
- Onderwerp: Bult op mijn 5 streep barbeel??
- Reacties: 6
- Weergaves: 5665
Re: Bult op mijn 5 streep barbeel??
[quote="ruuduitdegraaf"]Heb je een foto? Dat helpt ons een idee te vormen ...:-)
Gr. Ruud[/quote]
Ik zal een foto opzoeken
Gr. Ruud[/quote]
Ik zal een foto opzoeken
- 09 jul 2016 15:29
- Forum: Ziekten en plagen
- Onderwerp: Bult op mijn 5 streep barbeel??
- Reacties: 6
- Weergaves: 5665
Bult op mijn 5 streep barbeel??
Goedemiddag
Een van mijn 5 streep barbeel heeft een bult op zijn zij heeft iemand een idee wat dat zou kunnen zijn?
Vriendelijke groet
Joey
Een van mijn 5 streep barbeel heeft een bult op zijn zij heeft iemand een idee wat dat zou kunnen zijn?
Vriendelijke groet
Joey
- 03 jul 2016 23:28
- Forum: Vis algemeen
- Onderwerp: 1 Neon Tetra kan ik niet vinden
- Reacties: 1
- Weergaves: 3144
1 Neon Tetra kan ik niet vinden
Hallo
Ik heb een nieuw aquarium en heb er vorige week 10 neon tetra's en 1 algen eter gekocht
Nu kan ik 1 neon tetra niet vinden zou het kunnen dat ie zich ergens verstopt?
het is een aquarium van 60cm
Vriendelijke Groet
Ik heb een nieuw aquarium en heb er vorige week 10 neon tetra's en 1 algen eter gekocht
Nu kan ik 1 neon tetra niet vinden zou het kunnen dat ie zich ergens verstopt?
het is een aquarium van 60cm
Vriendelijke Groet


