Doorgaan naar inhoud
Home
Forum
Onbeantwoorde onderwerpen
Actieve onderwerpen
overige
Huishoudelijk reglement
AquaMarkt
Aanmelden
Registreer
Contact
Aanmelden
Registreer
Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Onthouden
Mij deze sessie niet weergeven in de lijst met online gebruikers
Forumoverzicht
Zoek
Er is 1 resultaat gevonden
Ga naar uitgebreid zoeken
Zoek
Uitgebreid zoeken
Er is 1 resultaat gevonden • Pagina
1
van
1
door
jordyovermars
25 jan 2016 16:18
Forum:
Vis algemeen
Onderwerp:
Mannetje en vrouwtjes antennebaarsje?
Reacties:
0
Weergaves:
4373
Mannetje en vrouwtjes antennebaarsje?
Hallo allemaal,
Onlangs heb ik 2 antennebaarsjes gekocht en nu ben ik benieuwd of ik een mannetje en een vrouwtje heb of iets anders?
Zelf kan ik het moeilijk zien..
#1
#2
Mvg
Jordy Overmars
Spring naar bericht
Weergave:
Alle resultaten
1 dag
7 dagen
2 weken
1 maand
3 maanden
6 maanden
1 jaar
Sorteer op:
Auteur
Plaatsingstijd
Forum
Onderwerptitel
Berichtonderwerp
Richting:
Oplopend
Aflopend
Er is 1 resultaat gevonden • Pagina
1
van
1
Ga naar uitgebreid zoeken
Ga naar
Ledenforum
↳ Nieuwe leden stellen zich voor
↳ Mijn aquarium
↳ AquatariA
↳ Handleidingen en omschrijvingen
Onderhoud en opstart van het aquarium
↳ Aquarium algemeen
↳ Bodembedekking, inrichting en plaatsing
↳ Biotopen
↳ CO2 techniek en toediening
↳ Waterconditie
↳ Verlichting en verwarming
↳ Filters en filtering
↳ Zelfbouw
Zoetwater
↳ Vis algemeen
↳ Visbestand voorleggen/samenstellen
↳ Het kweken van vis
↳ Planten
↳ Algen
↳ Voedsel
↳ Ziekten en plagen
↳ Zoetwaterbewoners
↳ Levendbarenden
↳ Karperzalmen en barbelen
↳ Regenboogvissen en killivissen
↳ Labyrintvissen
↳ Meervallen en modderkruipers
↳ Cichliden
↳ Cichliden uit het Malawimeer
↳ Cichliden uit het Tanganyikameer
↳ Cichliden uit Amerika
↳ Dwergcichliden
↳ Discusvissen en maanvissen
↳ Overige bewoners
↳ Koudwatervissen
↳ Kogelvissen
↳ Garnalen
↳ Slakken
↳ Krabben en kreeften
↳ Terrarium en paludarium
↳ De Vijver
↳ Amfibieën