Er zijn 3 resultaten gevonden
- 01 nov 2014 13:59
- Forum: Zelfbouw
- Onderwerp: Epoxy of houtlijm?
- Reacties: 2
- Weergaves: 3781
Re: Epoxy of houtlijm?
Ik ben het eens met stylz, als het om de gezondheid van je dieren gaat zou ik niet gaan experimenteren. Ik heb al een aantal dingen gehoord (blanke lak, vernis, poly hars) maar die zouden na enige tijd weekmakers en andere schadelijke stoffen af laten in het water. Epoxy doet dit absoluut niet.
- 27 okt 2014 21:10
- Forum: Zelfbouw
- Onderwerp: Mijn zelfbouw achterwand
- Reacties: 4
- Weergaves: 5752
Re: Mijn zelfbouw achterwand
Bedankt allebei. Op de site van MrBoat had ik inderdaad gekeken, maar nog niet bij verzendkosten want die staan er niet standaard bij. Ik zal er denk ik toch aan moeten geloven het online te bestellen. De gladde stenen is inderdaad een keuze.
- 27 okt 2014 20:16
- Forum: Zelfbouw
- Onderwerp: Mijn zelfbouw achterwand
- Reacties: 4
- Weergaves: 5752
Mijn zelfbouw achterwand
Hallo iedereen, Ik ben vorige week begonnen met het bouwen van een achterwand. Het is voor mijn 360 liter aqarium. Omdat er een frame zit bovenin het aquarium kan de wand er niet in zijn geheel in en heb ik het in drie stukken gemaakt. Niet ideaal, maar ik denk dat ik het wel werkend kan krijgen. Ik...
