daarom ben ik ook lid geworden van dit forum , ik als beginneling hoop hier een hoop op te steken en info te vergaren
gr Richard
Er zijn 6 resultaten gevonden
- 27 okt 2013 17:57
- Forum: Ziekten en plagen
- Onderwerp: ziekte in de bak
- Reacties: 8
- Weergaves: 4864
- 27 okt 2013 14:14
- Forum: Ziekten en plagen
- Onderwerp: ziekte in de bak
- Reacties: 8
- Weergaves: 4864
Re: ziekte in de bak
bedankt voor de info
is het verstandig om over een week weer nieuwe visjes in het aquarium te doen
is het verstandig om over een week weer nieuwe visjes in het aquarium te doen
- 27 okt 2013 13:52
- Forum: Ziekten en plagen
- Onderwerp: ziekte in de bak
- Reacties: 8
- Weergaves: 4864
Re: ziekte in de bak
Hoi Rita
waterwaarden waren goed heb ik laten testen , en het lijkt op witte stip maar kan het niet goed zien omdat ik veelal kleine vissen heb
Gr Richard
waterwaarden waren goed heb ik laten testen , en het lijkt op witte stip maar kan het niet goed zien omdat ik veelal kleine vissen heb
Gr Richard
- 27 okt 2013 13:45
- Forum: Ziekten en plagen
- Onderwerp: ziekte in de bak
- Reacties: 8
- Weergaves: 4864
ziekte in de bak
heb ik dat , na 2 maand een leuke bak te hebben gehad heb ik ziekte in de bak de helft van mijn vissen zijn dood
of verzwakt ik heb Tetra medica toegevoegt aan het water ik weet niet of dit afdoende is alle advies is welkom
gr Richard
of verzwakt ik heb Tetra medica toegevoegt aan het water ik weet niet of dit afdoende is alle advies is welkom
gr Richard
- 18 aug 2013 11:32
- Forum: Waterconditie
- Onderwerp: witte waas
- Reacties: 6
- Weergaves: 4097
Re: witte waas
het is een bak van 60 ltr bodem deels bedekt met Tetra complete substrate en afgedekt met zwart grind plantjes heb op advies van de winkel gekocht
- 18 aug 2013 11:22
- Forum: Waterconditie
- Onderwerp: witte waas
- Reacties: 6
- Weergaves: 4097
witte waas
hallo ik ben Richard en nieuw op dit forum
ik heb het volgende probleem heb sinds vrijdag een nieuwe bak gekocht en ingericht maar nu is het net of er in het water een witte waas zit , wat is hier de oorzak van ??? ( pomp draait intussen met de verwarmings element en aqua start toegevoegt
ik heb het volgende probleem heb sinds vrijdag een nieuwe bak gekocht en ingericht maar nu is het net of er in het water een witte waas zit , wat is hier de oorzak van ??? ( pomp draait intussen met de verwarmings element en aqua start toegevoegt
