Er zijn 6 resultaten gevonden

door richard757
27 okt 2013 17:57
Forum: Ziekten en plagen
Onderwerp: ziekte in de bak
Reacties: 8
Weergaves: 4864

Re: ziekte in de bak

daarom ben ik ook lid geworden van dit forum , ik als beginneling hoop hier een hoop op te steken en info te vergaren


gr Richard
door richard757
27 okt 2013 14:14
Forum: Ziekten en plagen
Onderwerp: ziekte in de bak
Reacties: 8
Weergaves: 4864

Re: ziekte in de bak

bedankt voor de info

is het verstandig om over een week weer nieuwe visjes in het aquarium te doen
door richard757
27 okt 2013 13:52
Forum: Ziekten en plagen
Onderwerp: ziekte in de bak
Reacties: 8
Weergaves: 4864

Re: ziekte in de bak

Hoi Rita

waterwaarden waren goed heb ik laten testen , en het lijkt op witte stip maar kan het niet goed zien omdat ik veelal kleine vissen heb

Gr Richard
door richard757
27 okt 2013 13:45
Forum: Ziekten en plagen
Onderwerp: ziekte in de bak
Reacties: 8
Weergaves: 4864

ziekte in de bak

heb ik dat , na 2 maand een leuke bak te hebben gehad heb ik ziekte in de bak de helft van mijn vissen zijn dood
of verzwakt ik heb Tetra medica toegevoegt aan het water ik weet niet of dit afdoende is alle advies is welkom

gr Richard
door richard757
18 aug 2013 11:32
Forum: Waterconditie
Onderwerp: witte waas
Reacties: 6
Weergaves: 4097

Re: witte waas

het is een bak van 60 ltr bodem deels bedekt met Tetra complete substrate en afgedekt met zwart grind plantjes heb op advies van de winkel gekocht
door richard757
18 aug 2013 11:22
Forum: Waterconditie
Onderwerp: witte waas
Reacties: 6
Weergaves: 4097

witte waas

hallo ik ben Richard en nieuw op dit forum

ik heb het volgende probleem heb sinds vrijdag een nieuwe bak gekocht en ingericht maar nu is het net of er in het water een witte waas zit , wat is hier de oorzak van ??? ( pomp draait intussen met de verwarmings element en aqua start toegevoegt